deviant Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er det noen interesse for å kjøre i gang et tilsvarende treff (workshop?) utover våren? Da gjør vi ikke noe mer i forhold til akam treff. Dersom noen likevel skulle være interessert i studiotreff/workshop i Stavanger/Sandnes henviser jeg til de lokale klubbene. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er det noen interesse for å kjøre i gang et tilsvarende treff (workshop?) utover våren? Da gjør vi ikke noe mer i forhold til akam treff. Dersom noen likevel skulle være interessert i studiotreff/workshop i Stavanger/Sandnes henviser jeg til de lokale klubbene. Finnes det en facebook gruppe for amatører/fotografer i Stavanger/Sandnes? Events for teh win. Lenke til kommentar
heftig Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hei dette er kansje OT men jeg lurte på om det var noen som er intressert i og ta Action bilder av Skatere og Trikse syklister her i stavanger. jeg vet det kan bli veldig kule bilder ut av dette, selv holder jeg såvidt på og ta bilder. men det hadde vært skikkelig kult om det hadde komt ut noen som er litt bedre, som kansje kan lære oss litt om vinkler, blits plassering osv! men som sagt, jeg vet ikke om det er noen interesse i og ta Action bilder? ta kontakt ! Mobil : 92498830 Email: [email protected] Mvh Christian Naaden Aase Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Meg (og dama), Hille og Pirja prøver å få til ett lite treff nå på tirsdag. Ikke bestemt hvor, når, eller hva vi skal. Noen som er med? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kommer helt ann på hvor det skal skje... Er relativt avhengig av buss eller sykkel - hvis ikke det er for langt. Men har veldig lyst å være med. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Det blir aboret. Hvis du vil være med så kan du alltids få sitte på med meg. Noen som vil bli med? Lenke til kommentar
Araigne Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Finnes det en facebook gruppe for amatører/fotografer i Stavanger/Sandnes? Gruppa på FB: http://www.facebook.com/home.php?ref=home#...?gid=3468555649 Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det blir aboret. Hvis du vil være med så kan du alltids få sitte på med meg. Noen som vil bli med? Aboret? o.0 Hvor er det? Og når vil det bli? Har en naturfag fremføring som skal gjøres en siste finish på, men tar knapt en times tid. Er gjerne med! Gi meg klokkeslett og hvor jeg skal møte (i nærheten av Tananger Brua hadde vært greit. Bor på sunde). sn0dig, kan sende mob nr. til deg så du kan informere meg, hvis du skriver noe mer her jeg ikke rekker å sjekke før det skjer. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 http://www.rogalandarboret.no/ er snakk om 4-5 tiden i morgen. hvis været blir drit så gidder ikke jeg kjøre ut der ihvertfall, vet ikke med hille. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hmm... Skammer meg. Har ikke vært der før! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Turen er innstilt pga dritt vær. Dvs, jeg drar ihvertfall ikke, og hvis Hille drar alene så kan det knapt kalles akam treff Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ah, surt... Hvertfall når det nå viser seg å være relativt tørrt igjen etter hølj-regn. Blir det noe annet i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Turen er satt på pause, ikke helt avlyst alikevel. Det pøsregnet jo i morres, men nå er det sol her i Stavanger. Visstnok fortsatt overskyet i Sandnes, så vi får se. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hmm... Hold meg oppdatert, er du grei Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Vi møtes ca kl 5 ute i arboreet, for alle andre som evt vil være med. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Grr.. leste den ikke før nå! Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ah, leit. Vi var heldige og fikk regnet på vei hjem. Bilder kommer om ikke så lenge! (I morgen) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Grr.. leste den ikke før nå! You always say that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå