sn0dig Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hmm. Jobbet ikke du her borte på fotobutikken på sandnes amfi før? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Haha, nei det har jeg nok aldri gjort Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Dunno. Noen jeg kjenner som har gjort det Tror jeg Edit: Husker nå, bare blandet litt. Vegard_ er det som jobbet/jobber der. Endret 14. januar 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
deviant Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Da er vi altså tre stk så langt. Ikke noen dårlig respons på noen timer. Dersom vi lander på 4-6 stk kan vi ta det hos oss. Om vi blir fler kan jeg forsøke å ordne et studio med to sett. Om du kjenner noen som vil stå modell er det bare å skrike ut, alternativt annonserer jeg etter noen som vil ha gratis bilder. Da tenker jeg i retning av 2-3 modeller som får minst ett høyoppløselig bilde fra hver av oss. Har du andre tanker så er det bare å komme med dem Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Vi skal ikke bare ta med oss noen blitser ut og rigge opp ute en eller annen plass? Studio blir liksom så kjedelig... Lenke til kommentar
deviant Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Vi skal ikke bare ta med oss noen blitser ut og rigge opp ute en eller annen plass?Studio blir liksom så kjedelig... Jeg har et par mobile lamper, men.. Utendørs, midtvinters, Stavanger... Du tenkte kanskje på noe slikt? Hvilket studio er det du pleier å kjede deg i? Endret 14. januar 2009 av deviant Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hehe, du sier noe der deviant. Men vi kan jo beregne oss på innendørsstudio, og heller stikke ut en liten tur hvis været tillater det. Noe vi kanskje finner ut 2-3 dager før, men da er vi ihvertfall sikret fotoplass innendørs. Men uansett så kan jeg fikse fri vis jeg får vakt på søndagen, så satser på at jeg er med. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mulig jeg kan slenge meg på også Lenke til kommentar
deviant Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hehe, du sier noe der deviant. Men vi kan jo beregne oss på innendørsstudio, og heller stikke ut en liten tur hvis været tillater det. Tja .. om de passer for de andre involverte så, da tenker jeg på modeller, stylist(er) og assistent(er). Det vil si, vi kan vel assistere oss selv når vi er så mange, så da trenger vi vel ikke sistnevnte Vi kan uansett sette opp en studio shoot i tillegg til "vanlig" fototreff, den ene trenger ikke erstatte den andre. Endret 15. januar 2009 av deviant Lenke til kommentar
deviant Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg har booket studio i Sandnes 15. februar, slik at vi har muligheten. Stikkord; 50 kvm, hvit bakgrunn, 6 lys. Resten er opp til oss. Det er mulighet for print på stedet. Endret 20. januar 2009 av deviant Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Flott. Jeg satser på å komme. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har booket studio i Sandnes 15. februar, slik at vi har muligheten. Stikkord; 50 kvm, hvit bakgrunn, 6 lys. Resten er opp til oss. Det er mulighet for print på stedet. Hvilket studio? Lenke til kommentar
deviant Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hvilket studio? Svar gitt som PM. Endret 21. januar 2009 av deviant Lenke til kommentar
deviant Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Stylist er nå booket. Så da kan jeg begynne å booke modeller så snart vi har 4 bekreftede deltagere. Endret 22. januar 2009 av deviant Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Blir det noen kostnader på dette? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg kan nevne dette for fotogjengen på Folken, hvis det er ønskelig. Ellers hadde det vært interessant å blitt med, men sansynligheten for at jeg pleier bakrusen akkurat den datoen er usedvanlig høy Lenke til kommentar
deviant Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Vi betaler modellene med bilder (TFP/TFCD). Sminkør og studio tar jeg meg av, denne gangen. Hun jeg fikk booket har allerede erfaring fra Prestige, så TFP var ikke aktuelt.. Prints til kostpris for dem som vil ha det, i den grad vi får tid til prints. Endret 22. januar 2009 av deviant Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er det fult? Hadde hatt lyst til dette, eller passer dette ikke en amatør som meg, har aldri tatt bilder i et studio før. Lenke til kommentar
deviant Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er det fult? Hadde hatt lyst til dette, eller passer dette ikke en amatør som meg, har aldri tatt bilder i et studio før. Om jeg har opfattet det riktig har vi 3 sikre og 1 mulig. Så da burde det være plass til et par til, uten store endringer. Her er vi vel alle amatører, men det går jo ann å stikke innom studioet en dag i forkant om du vil tjuvstarte litt. Lenke til kommentar
deviant Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Tidspunkt: 15. februar kl. 16-19 Studio: booket Makeup: booket Lysutstyr: booket en ekstra lampe med beauty dish Bakgrunner: trenger vi? Modeller: 2 booket, 4 på liste. Desverre kun jenter. Så da må vi avklare * trenger vi bakgrunner, eller klarer oss med hvit? * to eller tre modeller? * hva skal vi lage? Trenger en endelig bekreftelse fra alle som blir med, send meg en PM. Som nevnt innebærer dette ingen kostnad for dere, men modellene forventer å få noen bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå