InsertNumLock Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Bare slenge seg med ja. Alltid kjekt med nye folk. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Er det satt opp noen ny dato ? Virker som alle er positive, men ingen vil organisere ? Endret 25. juli 2010 av Datasmurfen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Ok slappinger, er det noen som har noen interesse av å få liv i dette igjen? 1 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg er med hvis det passer med jobb og andre forpliktelser. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Ingen andre altså. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Forslag til hva vi kan finne på? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Forslag til hva vi kan finne på? Gå ut å ta bilder? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Forslag til hva vi kan finne på? Gå ut å ta bilder? Av og til er du like nyttig som en bæsj Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg er med hvis det passer med jobb og andre forpliktelser. Stavanger? Hmmm..kanskje jeg kunne være med der en gang. Er der en gang i året, i september. Fin by. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ingen andre altså. Har nettopp flyttet til Stavanger så er interessert i fototurer. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) På tide å få liv i denne tråden. Stiller i samme klasse som Epp, har akkurat flyttet til Stavanger. Foreslår en enkel start med en kort fot(o)tur rundt i sentrum, noen som har tid og lyst f.eks. onsdag ettermiddag/kvelding? Solnedgang er rundt halv ni for tiden, så en passelig stund før den tid burde bringe oss på rett kurs. Edit: Det er september, vi er på vestlandet. Rekkefølgen bør være (1) sjekk værvarsel, (2) foreslå dato. Ikke omvendt. En trenger nerver av stål og værtett utstyr for å gå ut i det været som er meldt, så en liten utsettelse kan gjøre godt. Uken etter, evt en helg? Endret 4. september 2011 av Euklid Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ingen andre altså. Har nettopp flyttet til Stavanger så er interessert i fototurer. Har du flyttet dit ja...fin by. Skal der noen dager fra 20. jeg og da skal jeg nok fotografree litt også. (Det er litteraturfestival) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå