Sensei Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 God Aften alle sammen Har nå byttet abonnoment fra telenor til Tele2 Sheriff som er billigste jeg fant etter mitt bruk. Da jeg så på siden til Tele2 for ca en mnd siden så leste jeg at forsikring på mobilen kosta 29,- per mnd. Nå i dag skulle jeg igjen sjekke og finner ingenting om det. Har da tele2 kvitta seg med mobilforsikring? har nettopp kjøpt meg Samsung Innov8 til 6000,- så er kjekt med forsiking... Lenke til kommentar
pixl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Helt sikker på at det var på Tele2 siden? Mener og tror at de aldri har hatt det, ikke da jeg jobbet der t.o.m 2007 Var mange som etterlyste det, men svaret var no can do. Lenke til kommentar
Sensei Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, er 99% sikker på at det var der. Husker det fordi jeg vurderte valget mellom Tele2 Sheriff og One Call.Og siden de begge hadde så og si like abonnoment og forsikring så var det hipp som happ. Hadde jeg vist at Tele2 har fjernet det så hadde jeg valgt one call...Også sendt dem mail for flere dager siden uten svar. Lenke til kommentar
Sensei Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, er 99% sikker på at det var der. Husker det fordi jeg vurderte valget mellom Tele2 Sheriff og One Call.Og siden de begge hadde så og si like abonnoment og forsikring så var det hipp som happ. Hadde jeg vist at Tele2 har fjernet det så hadde jeg valgt one call...Også sendt dem mail for flere dager siden uten svar. Lenke til kommentar
fearat Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg lurer også på det samme, om det går ann å forsikre tlf innen tele2. Har tenkt til å kjøpe meg ny tlf til ca 5k, og da hadde det vært kjekt med forsikring! Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg lurer også på det samme, om det går ann å forsikre tlf innen tele2. Har tenkt til å kjøpe meg ny tlf til ca 5k, og da hadde det vært kjekt med forsikring! Innbo og/eller reiseforsikring dekker mobiltelefon Lenke til kommentar
Orjan-90 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg lurer også på det samme, om det går ann å forsikre tlf innen tele2. Har tenkt til å kjøpe meg ny tlf til ca 5k, og da hadde det vært kjekt med forsikring! Innbo og/eller reiseforsikring dekker mobiltelefon På innboforsikring er det som oftest en egenandel på ca.2000kr du må betale for å ta den i bruk. I tilegg er det mye mer styr. Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg lurer også på det samme, om det går ann å forsikre tlf innen tele2. Har tenkt til å kjøpe meg ny tlf til ca 5k, og da hadde det vært kjekt med forsikring! Innbo og/eller reiseforsikring dekker mobiltelefon På innboforsikring er det som oftest en egenandel på ca.2000kr du må betale for å ta den i bruk. I tilegg er det mye mer styr. Ja, så da gjelder det å ikke ødelegge mere enn ca hver 4 tlf. Så lønner det seg med vanlig forsikring framfor egen mobilforsikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå