Daywalkerhenrik Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har hovedkortet MSI P965 NEO-F, P965, Socket-775, ATX. Til jul fikk jeg ny prosessor og nytt skjermkort. Med gammel prosessor (Intel Core 2 Duo E6600) går alt som det skal, men med den nye prosessoren (Intel Core 2 Duo E8400), starter ikke skjermkortet, og det kommer ikke noe bilde på skjermen. (prosessorviften går). Lurte på om noen vet om hovedkortet mitt støtter denne nye prosessoren, om prosessoren kan være defekt, eller om jeg har for svak strømforskyning (Fortron/Source Epsilon 600W)? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Finnes en liste over støttede prosessorer på hovedkortprodusentens produktside! Du må sikkert oppdatere bios! Igjen se hovedkortprodusentens produktside og manualen. Lenke til kommentar
Daywalkerhenrik Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 har resat bios, men ingen forskjell. skal ta en titt Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Støtter, ja... Men kun etter en BIOS flash: http://global.msi.com.tw/index.php?func=pr...mp;maincat_no=1 Og jeg vet ikke om det hjelper hvis du har E0 CPU. (Google den 5 tegns koden med 4 bokstaver og ett tall på CPUen, eks SLA9V) Lenke til kommentar
Daywalkerhenrik Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Prosessoren min er CO. Det jeg burde gjøre er altså å starte pc'en med den gamle prosessoren, så ta en bios flash, og så sette i den nye prosessoren? eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå