Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Elling = autisme!?

Anbefalte innlegg

Hoppsann der!

Jeg har vært borte fra skolen en stund før juleferien pga sykdom pluss at jeg dro nytte av sykemeldingen og ble hjemmeværende fra skolen og jobb. Jeg var innom skolen og fikk veiledning og oppgaver for å jobbe med før jul. Men nå (i går) så logget jeg på skolemailen min, og der lå det en norsk oppgave som var datert 12.12! okeii, mailen har blitt lest før, men jeg pleier ikke å bruke skolemailen, så jeg hadde glemt det! Oppgaven var tildels valgfritt, "skrive et essay i sammenheng til elling". Da valgte jeg å skrive litt om autisme i forhold til filmen og boken vi hadde lest (elling+elling brødre i blodet) (aka om elling og litt om Bjørn). Men oppgaven skal leveres når jeg skal på skolen i igjen, det vil si mandag, og jeg skal tilbake på jobb på fredag, og da rekker jeg fint lite, og jeg har bare skrevet litt om autisme og 1-2 sammenligninger i forhold til elling i bok og film. Tenkte om noen her hadde lest boken eller sett filmen kunne ha hjulpet meg ut med noen eksempler og "gode" setninger i forhold til elling serien og autismen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...