Haansi Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er blitt bitt av HDR, og fortsetter å teste litt.. Er ny, så trenger tilbakemelding. Hva syned dere? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du har og fått med noen litt mindre fine skygger oppe til høyre og "glorien" (det lyse partiet) rundt brillen er heller ikke så bra. Dog noen tøffe detaljer gjennom glasset. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Vet ikke helt, men dette ble kanskje bedre? Endret 7. januar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Lagde enda en versjon: Endret 7. januar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg likte i alle fall ikke de to siste versjonene. Jeg synes egentlig motivet er ganske så som så, men jeg liker den lille fliken der bordet slutter. Den utgjør det jeg finner interessant, og i og med at motivet ikke bryr meg noe, så forsvant den eneste kvaliteten jeg likte best i de nye versjonene. Og selektiv farge er bæsj, og her får brillene nesten litt farge av b... satt opp mot det gråe. Endret 7. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå