Gjest gutt16-_- Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei! Jeg sliter ofte med vond lukt som kommer fra baken/ræva. Det er veldig irriterende siden det setter seg fast i buksene mine, og jeg må ofte skifte etter 1-2 dager. Før kunne jeg gå i en uke eller to uten å skifte bukse siden de aldri luktet ille og ble ikke skitne så lenge jeg skiftet boxer. Om jeg går med samme bukse/boxer i to/flere dager kan det begynne å lukte så mye at jeg prøver å holde meg flere meter i radius fra andre personer. Jeg stikker alltid hodet ned i buksa for å lukte når jeg står opp. Det er veldig ekkelt når jeg oppdager det på offentlige steder og at det da bare blir verre. Jeg tørker meg godt etter jeg har vært på do og slikt, og det lukter ikke avføring, men en blanding mellom rumpesvette og analstøv. Jeg dusjer hver/annenhver dag, og har begynt å shamponere baken i dusjen i forsøk på å holde området hygenisk. Noen som kjenner seg igjen?/har noen gode råd til å håndtere situasjonen? Bare så det er sagt: Jeg har ikke barbert rumpehåra! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Altså, boxershorts skal jo skiftes hver dag, så gjør det. Da bør ikke klærne dine rekke å absorbere noe vond lukt. Jeg er også i den mening om at en bukse ikke skal brukes mer enn tre, maks fire dager. Har du sure oppstøt? Det kan sette seg i klærne. Fikk noe råd av en lege, fordi jeg har kronisk magesykdom, men har aldri slitt med dette selv. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) 1 Bytt undertøy hver dag 2 Vask deg morgen og kveld 3 Gjør deg selv en tjeneste, ikke bruk den samme buksen så lenge Endret 8. januar 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er du overvektig? Det kan dessvere bidra til økt "rumpeodør", men ellers er det slik at det faktisk er bakterier som lager den vonde lukten. Gjør som de andre postene har foreslått, men i tillegg kan du prøve på å kutte ned inntaket av meieriprodukter, spis et fedd hvitløk pr.dag som et forsøk på å se om det hjelper seg. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sjomp er vel kanskje ikke tingen heller hvis du skal vaske deg grundig bak der. Bruk heller Asan/dr Greve eller en annen mild såpe. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Barber og parfymer. Eneste som hjelper! Lenke til kommentar
o0 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ser du er 16 år, er det ikke sånn at man begynner å lukte litt verre når man går fra å være barn til å bli voksen? Mener hvertfall at mitt "avfall" lukter verre, eller hvertfall annerledes enn en full pampers. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ta deg en tur til lege, kan hende du har fått sopp infeksjon eller noe. Da vil du helst stoppe det før det blir værre, eventuelt sprer seg til andre områder på kroppen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er også i den mening om at en bukse ikke skal brukes mer enn tre, maks fire dager. Bruker den samme buksa opp til en måned eller to, lukter ikke noe som helst. Svetter/fiser du veldig mye eller? >.> Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Rekner med du siktet til trådstarter, men jeg gjør ikke det nei Er vel mer at den blir skitten av gåing/Sykling osv. Men så lenge undertøyet er rent kan man bruke en bukse lenge, men etter min mening er ikke det å foretrekke. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Fett kropp og mye svette + kg fast food og alkohol tipper jeg er en glimrende kombinasjon for å øke den personlige odøren. Endret 9. januar 2009 av Spartan Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er Balla powder noe som kan passe for deg muligens? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 spis et fedd hvitløk pr.dag som et forsøk på å se om det hjelper seg. Gjør ikke det vondt verre? "What you eat is what you sweat" House MD Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 spis et fedd hvitløk pr.dag som et forsøk på å se om det hjelper seg. Gjør ikke det vondt verre? "What you eat is what you sweat" House MD jo, hvis en ikke liker lukten av hvitløk. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er da ikke normalt med merkbar lukt som setter seg i klærne etter bare et par dager. Svetter du ekstremt mye? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg ville tatt en tur til legen. For alt du vet kan årsaken til lukten for eksempel være en infeksjon i baken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå