tjuagutt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som har meldt sin interesse på ludomobil ? Får til svar : Takk for din interesse, vi kommer tilbake til deg innen nyttår......Betyr det at jeg må vente i inntil ett år !!! Vet ikke Vollvik at vi er gått inn i år 2009 ? Makan til uproffesjonelle mennesker skal du lete lenge etter. De burde ha klart å oppdatere nettsiden sin, står ikke SÅ mye der... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som har meldt sin interesse på ludomobil ? Får til svar : Takk for din interesse, vi kommer tilbake til deg innen nyttår......Betyr det at jeg må vente i inntil ett år !!! Vet ikke Vollvik at vi er gått inn i år 2009 ?Makan til uproffesjonelle mennesker skal du lete lenge etter. De burde ha klart å oppdatere nettsiden sin, står ikke SÅ mye der... De mangler vel konsesjon til å drive som mobiloperatør. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes hele opplegget til Vollvik virker latterlig og useriøst. Skeptisk hva han greier å få til i dagens mobilmarked, og tviler på at jeg skal ha noe med de å gjøre. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes hele opplegget til Vollvik virker latterlig og useriøst. Skeptisk hva han greier å få til i dagens mobilmarked, og tviler på at jeg skal ha noe med de å gjøre. Litt drøyt å dømme et selskap nedenom og hjem pga de har glemt å oppdatere en tekst? Konkurranse er bra! Lenke til kommentar
stallman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Som Vollvik sier selv er siden bare i en testfase og var vel aldri helt ment for de store massene. Derfor ble bestilling omgjordt til interesse-skjema. Kjapp og grei løsning på problemet som oppstod ang post-og teletilsynet. Endret 9. januar 2009 av Ubuntu Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noen som har meldt sin interesse på ludomobil ? Får til svar : Takk for din interesse, vi kommer tilbake til deg innen nyttår......Betyr det at jeg må vente i inntil ett år !!! Vet ikke Vollvik at vi er gått inn i år 2009 ?Makan til uproffesjonelle mennesker skal du lete lenge etter. De burde ha klart å oppdatere nettsiden sin, står ikke SÅ mye der... *sukk* Ja ja, folk er jo liksom ikke fornøyde med mindre de kan klage på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå