Gabriel Shear Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hvordan skal dere varme opp til TG 2k3? Jeg skal på LAN i kveld (fredag) til tirsdag kvelden og da setter vi oss i bilen og fyker på TG 2003 Er et lite minilan på ca 40 stk.. Må jo ha oppvarming =) Altså det blir lan fra Fredag 11 til Søndag 20 April. (10 dager i strekk) :o Jesus.. dette blir gøy.. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Uff.. Hørtes nesten litt for mye ut.. Personlig drar jeg på fjellet om en liten time.. Foretrekker snowboard/ski framfor lan denne påska.. Lenke til kommentar
erikoed Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Lykke til...for min del stikker jeg til fjells og nyter sola ! alternativ livstil... Lenke til kommentar
alos Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 er ikke helt sikker på hvorfor man skal begynne å varme opp til TG 2300?? det er vel ikke bestemt at det skal være tg i det hele tatt det året? vi lever vel heller ikke da. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 enig med knuty siste tur på brett i år, er så synsykt deilig og komme hjem til data etter tur på fjellet ellers så bli det for my data bli gal av det Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Enige med flere ovenfor her, skal til trysil en tur. Kjøre litt snowboard. Så skal jeg på lan dagen før tg, hos han som skal kjøre dit... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 er ikke helt sikker på hvorfor man skal begynne å varme opp til TG 2300?? det er vel ikke bestemt at det skal være tg i det hele tatt det året? vi lever vel heller ikke da. TG 2k3 = TG 2003 ikke 2300. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 oppvarmingen til årets Tg blir nok bilturen opp, og flyttinga av pcen fra gammel kasse til ny kasse den beste oppvarminga though er å stå i køen! Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Skal på lan nå hos en kamerat, vi blir vel en 10-15 stykker.. Men det hadde kanskje ikke vært dumt med en tur i trekket, sette utfor med det nye snowboardet jeg fikk til jul :wink: Herlig å komme hjem til pcen etter en tur på fjellet Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 er ikke helt sikker på hvorfor man skal begynne å varme opp til TG 2300?? det er vel ikke bestemt at det skal være tg i det hele tatt det året? vi lever vel heller ikke da. dette har vert diskutert før, og om jeg ikke husker feil så kom vi fram til at det mest logiske er 2k3=2003 i dataterminologi(blei det riktig ordvalg?). Dere elektrofolk, de som fortsatt står på deres, må forstå at selv om 2k3 på en motstand betyr 2300ohm så trenger det ikke vere fasitsvaret i andre sammenhenger. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 oppvarmingen til årets Tg blir nok bilturen opp, og flyttinga av pcen fra gammel kasse til ny kasse den beste oppvarminga though er å stå i køen! Ja du og Ida klarer sikkert å holde varmen Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 oppvarmingen til årets Tg blir nok bilturen opp, og flyttinga av pcen fra gammel kasse til ny kasse den beste oppvarminga though er å stå i køen! Ja du og Ida klarer sikkert å holde varmen Atle? jeg og ida skal kjøre opp! det blir en bra tur Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 oppvarmingen til årets Tg blir nok bilturen opp, og flyttinga av pcen fra gammel kasse til ny kasse den beste oppvarminga though er å stå i køen! Ja du og Ida klarer sikkert å holde varmen Atle? jeg og ida skal kjøre opp! det blir en bra tur Jepp, god tur forresten :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå