eabmx Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hei, jeg fant ikke noe annet sted jeg kan spørre om dette, så jeg syns det passer best og spørre her, jeg har hatt ps3'en min i et år nå ca, og når jeg kom hjem for rundt en uke siden satt jeg meg ned og skrudde på playstationen men det da jeg kom inn var det fint bilde som det aldtid har vært, men lyden var helt borte. Jeg har prøvet og koblet til tven med en annen hdmi kabel som jeg vet funker men har fortsatt ikke lyd, jeg har også reset instillingene på ps3 og sette lydinstillingene på hdmi men det funker fortsatt ikke. Nå vurderer jeg bare og sende den inn på reprasjon men er det noen her som kanskje vet hva som er gærent eller vet hvordan man kanskje kan fikse det? Koblet opp slik: Ps3-->Hdmi-->37" hunday (1080p) Venligst skriv hvis du tror hva det kan skyldes Takk Endret 7. januar 2009 av eabmx Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Forsøk dette. Hold inne av og på bryteren i 10 sekunder. Den burde da resette både bilde og lyd innstillinger. Lenke til kommentar
eabmx Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Forsøk dette. Hold inne av og på bryteren i 10 sekunder. Den burde da resette både bilde og lyd innstillinger. jeg har prøvd det men problemet er der fortsatt, ingen lyd Endret 7. januar 2009 av eabmx Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Wierd, stikk innom kjøpssted og klag.. Be de om lov til å teste den foran en ansatt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ta backup av gamesaves og annet du ønsker å beholde. Gjør så en hard reset: Hard Reset procedure for the PS3 (as instructed by Sony CS). Be sure to backup your settings/games saves by doing a System > Backup on your PS3 or you may lose your game saves! Also, this is a last resort procedure prior to exchanging/returning to sony. 1. Power Off the PS3 via the power switch in back and power back on w/switch. 2. Hold Power Button on the Front until you hear 3 beeps. 3. Then go through the initial setup and then run a full Format via System > Format. (will take approx 3 1/1 hours). You may need to have our AV cables ready if your using HDMI (in case HDMI isn’t detected after initial reset). 4. Restore your backup you made prior to doing factory/hard reset (optional, if you created a backup). Hopefully this will solve your freezing problems. Om ikke dette funker så test ps3'en din på en annen tv. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan i hvertfall utelukke kabelen din, hadde den vært defekt ville du ikke fått noe bilde heller. Noen oppdateringer i det siste som kan ha endret instillingene? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Til du som har PS3. Er det vanlig at viften går på lavt støynivå og at den grønne lampen lyser konstant? Lenke til kommentar
eabmx Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Til du som har PS3. Er det vanlig at viften går på lavt støynivå og at den grønne lampen lyser konstant? Grønne lampen lyser konstant ja og ligger på lavt støynivå Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Wierd, det stopper når man skrur av strømforsyninga bak, men det gidder jeg ikke. Regner med at det er en form for standby modus Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Den lyser konstant grønt når ps3 er på, men rødt når den er i standby Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Det er en liten lampe ved usb portene et sted som konstant lyser sammen med lav viftehastighet. Enig? Tror det er nettverkslampa Endret 8. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har du valgt riktig kanal på TV'en din? Bare bla gjennom alle AV kanalene (ikke AV-S) og skjekk om du får lyd da også. Lenke til kommentar
eabmx Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Har du valgt riktig kanal på TV'en din? Bare bla gjennom alle AV kanalene (ikke AV-S) og skjekk om du får lyd da også. jeg bruker hdmi så det er bare en av 2 inganger og bla imellom, jeg har perfekt bilde men ikke lyd, har prøvet og bytte hdmi kabel, skjekket at instillingene på tven er korrekt, endret instillinger til standard på ps3'en, prøvde ps3e'n på en annen tv, tatt full formatering av hele ps3'en. ingen ting funket, så det må være noe gærent med innmaten på playstationen min, så jeg leverer den inn til exspert i morgen, har 3års forsikring og fikk den i til hjul 07 så da får jeg bare gi den til de også får det ta den tiden det tar og reparere/erstatte den. Men jeg takker så meget for alle forslag og hjelp Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Til info: Forsikringen din er nok overflødig i akkurat dette tilfellet. Så lenge feilen ikke skyldes feil bruk av deg så går det på reklamasjon. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er nok en form som idiotforsikring og da spiller det ingen rolle hva han gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå