sisk2105 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg er på jakt etter en ny tv Jeg sitter ca 2 meter fra skjermen og regner med at 32" burde være ganske greit. En mindre tv hadde nok også gått, men min erfaring er at 32" har samme høyttalere som de større variantene mens de mindre tvene ofte har betydelig mindre effekt. Jeg legger ikke altfor stor vekt på designet, med det hadde vært greit om den ikke var altfor stygg. Tilkoplingene burde også være på plass og jeg trenger minimum en hdmi, en scart, pc (vga, eller div) en gul, rød ,hvit (tror det heter komponent) Dette er minimum, men jeg trenger ikke pc tilgang hvis det er 2 eller flere hdmi tilkoplinger. Om det er analog eller digital TV-tuner spiller ingen rolle for meg. Jeg tenkte på ett sted under 5000,- kr, men hvis absolutt nødvendig kan jeg legge ut litt mer. Til slutt vill jeg bare si at jeg ber de med egene erfaringer fortelle meg hvordan de har opplevd tven sin og om det har vært noe trøbbel med den. Endret 10. januar 2009 av sisk2105 Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348321 Absolutt anbefale, meget god kontrast og kontakt muligheter. Samt ett stilig design. vis du har DVI utgang på pcen din så kjører du DVI-HDMI kabel som ikke kan sammenlignes med VGA analog kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå