Locazor Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Noen som vet hvor jeg kan få dette så billig som mulig? evt. noen som vet om en liste over tilbydere av domener (rangert etter pris) Lenke til kommentar
pskard Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-18 18:44, Locazor skrev:Noen som vet hvor jeg kan få dette så billig som mulig? evt. noen som vet om en liste over tilbydere av domener (rangert etter pris) WebDeal.no er trolig den billigste i landet. Lite problemer også. har vært kunde der siden de startet og alt har fungert fint siden da. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Er ikke sikker på hvorfor ingen nevner http://www.osei.no Men her får du domene og web-hotell på 20MB for kr 500 det første året, mulig det er + moms men billig er det nå. Har selv registrert 2 .no domener der å det funker rimelig greit(litt kødd med mailen har det dog vært) Gibos Lenke til kommentar
CoZtA Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Osei.no er jo nede 2 av 3 gangene du prøver og komme innn på serverne dems. Gå for webdeal.no, der har de veldig fine priser og stabil og rask server. Det har aldri hvert noe problem der så lenge jeg har hadt siden min der :wink: Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Enig, Osei stinker rett og slett, har 4 reg. domener der og de er nede ofte, mailer forsvinner, Osei har innrømmet å ha kapasitets problemer, men en blir litt sjokka når en spør hva som har skjedd med mailene i X - X tidsrom og får beskjed om at de er borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå