ark1308 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hei! Har nettopp kjøpt denne telefonen, HTC Touch HD, og har aldri hatt dette merket før. Hvordan går man frem for å få satt inn smileys i sms og hvor finner jeg disse? Tittelen på denne tråden er blitt endret. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel. Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen. Velkommen til forumet Endret 8. januar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 På de fleste telefonene jeg har hatt er det bare å skrive dette her: :) for :( for Lenke til kommentar
ark1308 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 På de fleste telefonene jeg har hatt er det bare å skrive dette her: :) for :( for Stemmer nok det:-) Bruker og å være mulighet for å velge flere typer ikoner utefra en meny. Fant den ikke på denne telefonen.... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 er ikke smart telefon uten smileys? Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 HTC har ikke smileys installert, dvs at du må installere dette som et tilleggs program i ettertid. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Vil de ikke opptre som smileys på andre (Les: Sony ericsson) telefoner? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vil de ikke opptre som smileys på andre (Les: Sony ericsson) telefoner? jo det vil de Lenke til kommentar
ark1308 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan intallerer jeg de i ettertid på telefonen? Hvor henter jeg disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå