Tunky Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Bestilte et spill på Absoluttspill.no istad med forhåndsbetaling. Dessverre får jeg ikke betalt før i morgen. Det var kun 2 eksemplarer igjen på lager. Holder de av den ene til meg, eller kan jeg risikere at begge er borte innen jeg får betalt? Må jeg vente helt de får nye på lager, da? - Knewt. EDIT: Nå er lagerstatusen 1, så enten har noen andre bestilt, eller så holder de det av for meg. Endret 7. januar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
alveq Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kontakt Absoluttspill.no, det er nok bare de som vet hvordan de har behandlet bestillingen din. Når jeg har hatt spørsmål har jeg alltid fått hyggelig svar raskt. Men hvis jeg skal gjette holder de det nok av, betalingen ville uansett ikke blitt registrert av banken før i morgen kl 1200. http://absoluttspill.no/index.php?option=c...1&Itemid=28 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Får ikke betalt før i 14-tida. Får nok ikke svar av Absoluttspill før 14 i morra, men sender en mail. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Får ikke betalt før i 14-tida. Får nok ikke svar av Absoluttspill før 14 i morra, men sender en mail. Jeg kjenner folkene som jobber der delvis igjennom masse god support, og de svarer på alle tider av døgnet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 viss du har lagt inn ordre på spillet, og bare mangler og betale kan du ta det med ro. dem sender det når pengene dine ankommer kontoen deres. kjempe grei side Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Fint fint. Fant ikke nettbank-"kalkulatoren" heller, så da må jeg vel kanskje til banken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå