jegmartin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 HJELP! jeg trenger hjelp jeg hadde gått fra pcen en liten stund og da jeg kom tilbake var alt altfor stort. ikoner skrift absolutt alt. kan dere hjelpe meg med dette? takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
iNextopliX Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Fint om du kunne fortelle hvilket operativsystem du har. Lenke til kommentar
jegmartin Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Fint om du kunne fortelle hvilket operativsystem du har. vindows vista home premium Lenke til kommentar
iNextopliX Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nb-NO/help/0386b009-5f30-45c7-80c8-ff0395cc24091044.mspx Der har du en link med tutorial og bilder som viser deg hvordan du gjør det. Jeg regner med at Skjermoppløsningen din må være noe lignende 1024 x 768 / 800. - Thomas M Lenke til kommentar
jegmartin Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nb-NO/help/0386b009-5f30-45c7-80c8-ff0395cc24091044.mspx Der har du en link med tutorial og bilder som viser deg hvordan du gjør det. Jeg regner med at Skjermoppløsningen din må være noe lignende 1024 x 768 / 800. - Thomas M takk det funka utrolig bra. Lenke til kommentar
jegmartin Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 æh kan du hjelpe meg med noe annet også? det er at når pc-en har vært på en stund kommer det en masse advarsler om at pc-en har registrert masse forskjellig ting. virus og spam og alt mulig sånt. jeg har et antivirus men det er gratisversjon. avast antivirus home edition. jeg har søkt gjennom pcen mange ganger og den finner ikke noe? kan du hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
iNextopliX Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg ville anbefalt deg om å kjøpe et operativ system, noe som ESET NOD32, det er et antivirus som jeg er veldig fornøyd med. Jeg sjekket nettopp og prisen likker på 323 NOK, så det er ikke så ille for et ganske så bra Virusprogram. Lenke til kommentar
jegmartin Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg ville anbefalt deg om å kjøpe et operativ system, noe som ESET NOD32, det er et antivirus som jeg er veldig fornøyd med. Jeg sjekket nettopp og prisen likker på 323 NOK, så det er ikke så ille for et ganske så bra Virusprogram. æh jeg har egentlig kjøpt panda antivirus, men fikk ikke installert det på denne pc-en men på fatterns pc funka den. jeg har et forum med hjelp med installeringen også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1054529&hl= . jeg skal prøve igjen til helga. det skjer ikke noe spesielt f.eks. det står chack internet connection most probatility cause spyware connection også står det noe med malware infection og lower cpu speed og masse sånt men det er ikke noe annerledes så jeg bare overser dem eller trykker nei. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg ville anbefalt deg om å kjøpe et operativ system, noe som ESET NOD32, det er et antivirus som jeg er veldig fornøyd med. Jeg sjekket nettopp og prisen likker på 323 NOK, så det er ikke så ille for et ganske så bra Virusprogram. Operativsystem? Antivirus og brannmurer finnes i gode gratisversjoner og hjelp til å fjerne problemer får du nesten 24/7 her Lenke til kommentar
jegmartin Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg ville anbefalt deg om å kjøpe et operativ system, noe som ESET NOD32, det er et antivirus som jeg er veldig fornøyd med. Jeg sjekket nettopp og prisen likker på 323 NOK, så det er ikke så ille for et ganske så bra Virusprogram. Operativsystem? Antivirus og brannmurer finnes i gode gratisversjoner og hjelp til å fjerne problemer får du nesten 24/7 her vindows vista Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Joda, skjønte det, men lurte på hva iNextopliX mente med at du burde kjøpe et operativsystem... Går ut i fra at du har sjekket skjermoppløsningen din? Lenke til kommentar
jegmartin Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Joda, skjønte det, men lurte på hva iNextopliX mente med at du burde kjøpe et operativsystem... Går ut i fra at du har sjekket skjermoppløsningen din? ja størrelsen er fiksa nå Lenke til kommentar
iNextopliX Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) ... Joda, skjønte det, men lurte på hva iNextopliX mente med at du burde kjøpe et operativsystem... Jeg skrev feil, beklager. Mente Antivirusprogram. (fornøyd nå?) - Thomas M Endret 8. januar 2009 av iNextopliX Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei, er det VIRUSprogram eller ANTIVIRUSprogram? tror heller det er det siste. Lenke til kommentar
jegmartin Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 hei. fikk fiksa det det var malware 10stk. nå funker den som vanlig igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå