Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjelp! altfor stort bilde på skjermen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nb-NO/help/0386b009-5f30-45c7-80c8-ff0395cc24091044.mspx

Der har du en link med tutorial og bilder som viser deg hvordan du gjør det. Jeg regner med at Skjermoppløsningen din må være noe lignende 1024 x 768 / 800.

- Thomas M

Lenke til kommentar
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nb-NO/help/0386b009-5f30-45c7-80c8-ff0395cc24091044.mspx

Der har du en link med tutorial og bilder som viser deg hvordan du gjør det. Jeg regner med at Skjermoppløsningen din må være noe lignende 1024 x 768 / 800.

- Thomas M

takk det funka utrolig bra. :thumbup:

Lenke til kommentar

æh kan du hjelpe meg med noe annet også? det er at når pc-en har vært på en stund kommer det en masse advarsler om at pc-en har registrert masse forskjellig ting. virus og spam og alt mulig sånt. jeg har et antivirus men det er gratisversjon. avast antivirus home edition. jeg har søkt gjennom pcen mange ganger og den finner ikke noe? kan du hjelpe meg med det? :blush:

Lenke til kommentar
Jeg ville anbefalt deg om å kjøpe et operativ system, noe som ESET NOD32, det er et antivirus som jeg er veldig fornøyd med. Jeg sjekket nettopp og prisen likker på 323 NOK, så det er ikke så ille for et ganske så bra Virusprogram.

æh jeg har egentlig kjøpt panda antivirus, men fikk ikke installert det på denne pc-en men på fatterns pc funka den. jeg har et forum med hjelp med installeringen også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1054529&hl= . jeg skal prøve igjen til helga. det skjer ikke noe spesielt f.eks. det står chack internet connection most probatility cause spyware connection også står det noe med malware infection og lower cpu speed og masse sånt men det er ikke noe annerledes så jeg bare overser dem eller trykker nei.

Lenke til kommentar
Jeg ville anbefalt deg om å kjøpe et operativ system, noe som ESET NOD32, det er et antivirus som jeg er veldig fornøyd med. Jeg sjekket nettopp og prisen likker på 323 NOK, så det er ikke så ille for et ganske så bra Virusprogram.

Operativsystem?

Antivirus og brannmurer finnes i gode gratisversjoner og hjelp til å fjerne problemer får du nesten 24/7 her :)

Lenke til kommentar

Operativsystem?

Antivirus og brannmurer finnes i gode gratisversjoner og hjelp til å fjerne problemer får du nesten 24/7 her :)

vindows vista

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...