Gå til innhold

ØYEVIPPE - extention?! tips til lengre øyevipper


Anbefalte innlegg

jeg har veldig korte øyevipper. Eller.. kanskje ikke SÅ veldig korte, men jeg LIKER å ha lange, og derfor hater jeg mine egne vipper, siden de er så korte.

Jeg gidder ikke å ha falske øyevipper til hverdags liksom. Kan han det på fester, men ikke ellers. Men falske vipper fungerer bra for meg( selvom jeg har prob. med å få de på)

 

MEN skulle bare spørre om dere der ute har hørt om " Øyevippe - extention" ? hvor man kan få det , og PRIS? ..har hørt litt om det, men vil gjerne ha mer info :) vurderer å skaffe meg sånn

Endret av raggis93
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Øyevippe extention er genialt, har en venninne som jobber på en frisør salong, hvor de legger på :) her legger de en å en vippe på dine egne øyenvipper, og ikke punkter med mange hårstrå i ;) Blir kjempe bra, en kan ikke se at de er falske, varer rundt 2-3 mnd, avhengig av hvor forsiktig du er med de :) Kan ha make up på de , og vaske det av med vann :)

 

"Vippe extension er lekkert og er for deg som ønsker fyldige og naturlige vipper!

Fantastisk å stå opp om morgenen uten å måtte sminke seg

I motsetning til andre falske øyevipper, festes ikke disse på huden, som vanligvis gir kort holdbarhet, men de limes direkte på i roten av dine egne vipper.

Du kan selv velge farge, lengde og tykkelse på vippene..

 

Extension-vippene er behandletslik at de har en naturlig bøy. Velger du de lengste vippehårene, kan du slenge maskaraen og vippetangen i skuffen:)

 

Du kan vaske deg i ansiktet og bruke makeup med de pålimte vippene. Men hold deg unna rensemelk som inneholder oljer. Det kan føre til at lime løsner og at vippene faller av. Vær også varsom med fete kremer i øyepartiet. Desto mer forsiktig du er, jo lengre holder vippene.

Velger du å bruke maskara oppå extension-vippene må du være forsiktig når sminken fjernes."

Lenke til kommentar

Søkte dette opp på nett;

Dyrt (Gjerne opp til 2000 kr), mye vedlikehold (ca hver 3-4 uke)

Kan lett bli lite pent virker det som. Lett for å bli ujevnt.

Og det kan ende med at man mister mange av sine egne vipper. Som hår-extension, der man kan bli nesten skallet. Øyevipper vokser fort ut igjen ja, men lite digg de ukene de er ujevn, pistrete osv.

Og ikke alle frisører som får dette skikkelig til heller gjerne.

Har lange vipper osv, bare tenkte å slippe maskara. Men det er dyrt og ikke sikkert resultatet blir bra. Mange delte meninger om hva de syntes om resultatet.

Er selv skeptisk. Men er det en dyktig en som har gode ord på seg så kan det være jeg prøver. Ikke noe sjansespill for denne prisen.

Det ser bra ut de bildene jeg har sett. Naturlig resultat. (raklame bilder er som oftest bra) Og de tok bare 950 kr. Men det er i Oslo.

Frisøren min har garantert ikke noe sånt som dette. Da ville jeg visst det.

Lenke til kommentar

Invester i en øyevippekrøller. Press forsiktig helt inn og jobb deg utover på vippene. Dette vil åpne opp øynene dine og få dem til å se mye mer våken ut. Det er mange som tror de har veldig korte øyevipper, rett og slett fordi øyevippene går rett ut, i stedet for opp. Mange av asiatisk opphav sliter feks med dette.

 

En god mascara som forlenger er også smart. I de mascaraene som gjør dette er det bittesmå "hår" som legger seg på vippene som gir effekten av at de er lengre. En god mascara jeg har testet ut som jeg syntes gjør vippene veldig lange er Lancome Oscillation Mascara. Den vibrerer også i tilegg ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet dessverre ingenting om øyevippe-extensions, men jeg vet om en mascara som funker; Loreal Double Extension Beauty Tubes Mascara. De reklamerer med at den skal gi en "extensions-effekt", og jeg synes at den funker perfekt. Ok, den gir kanskje ikke dobbelt så lange vipper, men de forlenges i stor grad (i hvert fall i mitt tilfelle) og dessuten er den mye enklere å fjerne om kveldene enn vanlige mascaraer, i og med at man bare fukter øynene i noen sekunder, og "drar" mascaraen av. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
jeg har veldig korte øyevipper. Eller.. kanskje ikke SÅ veldig korte, men jeg LIKER å ha lange, og derfor hater jeg mine egne vipper, siden de er så korte.

Jeg gidder ikke å ha falske øyevipper til hverdags liksom. Kan han det på fester, men ikke ellers. Men falske vipper fungerer bra for meg( selvom jeg har prob. med å få de på)

 

MEN skulle bare spørre om dere der ute har hørt om " Øyevippe - extention" ? hvor man kan få det , og PRIS? ..har hørt litt om det, men vil gjerne ha mer info :) vurderer å skaffe meg sånn

Hei,

Her kan du finne mye info om øyevippeforlengelse:

http://www.facebook.com/topic.php?topic=86...gid=67128495409 :new_woot:

Lenke til kommentar
Det der er den samme infoen som står over alt.

Ikke noe om at når egne vipper osv faller av så blir det ujevnt osv.....Det nevnes ikke på linken over, men andre steder på nett hvis man søker litt.

Hei,

Det er veldig godt beskrevet hva som skjer i ettertid. Det står at hver falsk vipp limes på ditt eget, naturlig vipper følger en siklus, det er litt forskjellig fra person til person, vanligvis skiftes alle vippene i løpet av 1-1,5 måneds tid. Da skjer følgende: din naturlige vipp faller av sammen med fastlimt falsk. På det stedet begynner å gro en ny vipp igjen. Hvis du mangler en vipp forskjellige steder, skal det ikke synes, hvis du mangler flere på samme sted skal det synes og du må komme til etterfyl. På siden står det at vippene må etterfylles hver 2-3 uke, men ut fra erfaring hver 3 uke hvis du følger råd: ikke bruke eyemakeup remover som inneholder olje, ikke bruke for fett øyekrem, ikke gni i dem for ofte og ikke sove med hodet i pute.

Endret av Lovely_lashes
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...