Kea Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei! Som tittelen sier har jeg kjøpt meg eksternt lydkort. Men jeg trenger litt hjelp. Først var det det at volumkontrollen på verken Lydkortet eller fjernkontrollen virket. Ergo, jeg kunne ikke skru opp eller ned lyden whatsoever. Jeg prøvde å installere med installasjons-cd'en, men det kom bare opp "DemoShield Player har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. - Send feilrapport, Ikke send" jeg slo av og på dataen (har bærbar), slo av og på lydkortet, plugget alt ut og inn igjen, men likevel fungerte det ikke. Jeg lasta ned driverne fra nettet, og nå fungerer volumkontrollen, men ikke mikrofonen. Den fungerte helt fint til jeg installerte det. Hva kan problemet være? Hva kan jeg gjøre? Noen som vet? Lenke til kommentar
Mr.Anglevik Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei Fekk mitt lydkort i dag(samme), sammen med z5500, installerte på en bærbar, og ingenting funket, spillte bare av 2.1, og jeg kunne ikke stille volum på kontroll eller "kortet", men da jeg registrerte meg, registrerte produktet, så fekk jeg en automatisk oppdatering, der det ble installert ca 300mb, og først da begynte fungsjonene og komme en etter en, og du kan også prøve og ta ut og inn usben, og dersom du ikke får spillt av flere høytalere en 2.1, så kan du prøve og gå innpå controllpanel, lyder, og sjekke ut om du har 5.1 sb suround i bruk eller det orginale(som jeg hadde) nå funker det flott, og jeg eg kjempeførnøyd, får også med eit slags mediacenter program som er litt kult:P mest pga at du får brukt kontrollen;) håper du får det til og funke:) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Nå funker volumkontrollen og mikrofonen. Feilen var at jeg hadde Realtek istedenfor SoundBlaster 5.1 Line-in. Men cd-en fungerer fremdeles ikke. Jeg var på expert og spurte. Han sa at det kan være det er et program som ikke er kompatibelt med installasjons-programmet. Men cd-en funker helt fint på dataen til typen og han har akkurat de samme programmene innpå som meg. Jeg skal prøve å registrere produktet, takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå