Moskusrotte Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Visst du blir stoppet av politiet sjekker de bare om mopeden er trimma nå. Har ingenting å si om den har vert trimma før.. Visst du vil ha skikkelig "proff" hjelp, så kan du stikke innom mopedportalen.com Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Er det stor sjanse for at jeg blir stoppet av politiet, hvis jeg kjører jeg som jeg skal? Og følger trafikk reglene? Og da mener jeg i Oslo. Lenke til kommentar
Moskusrotte Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Sjangsen for å bli stoppet er vel så og si lik null, så lenge du ikke kjører som en tulling. Politiet har vel annet å streve med, spesielt i disse dager Dessuten, selv om du blir stoppet, så gjør ikke det noe så lenge du ikke har trimmet scooteren din. Bare husk å bruk hjelm Boten for trimming er 4200 kr. Da tar de skiltene dine, og du må ta med mopeden din til biltilsynet for å bevise at du har fjerna trimmen før du får nye skilt. Endret 12. januar 2009 av Moskusrotte Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Sjangsen for å bli stoppet er vel så og si lik null, så lenge du ikke kjører som en tulling. Politiet har vel annet å streve med, spesielt i disse dager Dessuten, selv om du blir stoppet, så gjør ikke det noe så lenge du ikke har trimmet scooteren din. Bare husk å bruk hjelm Boten for trimming er 4200 kr. Da tar de skiltene dine, og du må ta med mopeden din til biltilsynet for å bevise at du har fjerna trimmen før du får nye skilt. wow, men problemet er også at jeg er uten førerkort, altså skal ha den for en del prøve kjøring først! Lenke til kommentar
Timster Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Men du må passe på at politiet stadig vekk er utenfor skoler og sjekker de mopedene som står parkert der. Lenke til kommentar
Moskusrotte Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva mener du? Har du ikke førerkortet på bil eller det mopedlappen du ikke har? Visst du har førerkort på bil, kan du kjøre moped, selv om du ikke har mopedlappen. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Den Honda sfx'en han linker til over har en potte som ser orginal ut, derfor er det enda mindre sjangs.. Men blir du stoppa og må på visning sliter du nok litt etter det jeg har fått med meg i denne tråden. Og siden du bor i oslo er det vel ganske farlig med tanke på politiet er mer aktive der enn lenger ut på landet Hadde heller kjøpt meg en som var orginal, så kan du heller trimme(hvis du vil) når du kan litt mer. Feks denne. Ikke direkte pen. Men lett, liten og har god motor. Er også kun kjørt 4000km. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode....svl=Hovedbilde Det at den er litt dårlig å starte kan være så lite som dårlig plugg eller kondens. Endret 12. januar 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå