mtpower Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) http://smartstill.com/ kan lage sprit av den her, koster nesten 2000kr.. Enkel måte å lage sprit på! edit: http://www.vinsenteret.no/storefront.php?pid=96 Endret 3. februar 2009 av mtpower Lenke til kommentar
g00000ne Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ofc. Smaker digg Du har ikke fått kjøpt deg et alkometer og målt styrken? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Nei. Har ikke penger til det. Men fant ut at tettinga mi rundt dyppvarmeren faktisk var utrolig dårlig. Ikke bare ble lim-tingen SuperFix som du linka til helt rosa når det var i kontakt med alkohol, men det satt heller ikke i det hele tatt. Skal pusse og desinfisere igjen, og se om jeg får fiksa det. Akkurat nå har jeg dessverre ikke noe destillasjonsapparat Lenke til kommentar
g00000ne Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Nei. Har ikke penger til det. Men fant ut at tettinga mi rundt dyppvarmeren faktisk var utrolig dårlig. Ikke bare ble lim-tingen SuperFix som du linka til helt rosa når det var i kontakt med alkohol, men det satt heller ikke i det hele tatt. Skal pusse og desinfisere igjen, og se om jeg får fiksa det. Akkurat nå har jeg dessverre ikke noe destillasjonsapparat Merkelig...jeg har akkurat bygd meg spiralbrenner med Superfix, og den sitter veldig godt. Pass på å pusse skikkelig, og bruk fingeren til å få silikonen på plass. Jeg kunne også rive silikonen av først, men det skyldtes dårlig pussing og at jeg ikke "presset" silikonen fast i plasten... EDIT: vet ikke om jeg nevnte forumet bryggforum.nu (svensk), som er det klart beste forumet for hjemmebryggere. I tillegg har vi norske brygging.net, men den er ikke like bra som bryggforum. Jeg har ikke orket å registrere meg enda, men gjør det sikkert en gang når jeg begynner litt mer seriøst med øl/bygger meg en skikkelig kolonne. Uansett mange gode topics man kan lese seg gjennom for å få tips. Endret 6. februar 2009 av j1m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå