Gå til innhold

Billigste fylledrikke i russetida

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Har ikke penger til det. Men fant ut at tettinga mi rundt dyppvarmeren faktisk var utrolig dårlig. Ikke bare ble lim-tingen SuperFix som du linka til helt rosa når det var i kontakt med alkohol, men det satt heller ikke i det hele tatt. Skal pusse og desinfisere igjen, og se om jeg får fiksa det. Akkurat nå har jeg dessverre ikke noe destillasjonsapparat :(

Lenke til kommentar
Nei. Har ikke penger til det. Men fant ut at tettinga mi rundt dyppvarmeren faktisk var utrolig dårlig. Ikke bare ble lim-tingen SuperFix som du linka til helt rosa når det var i kontakt med alkohol, men det satt heller ikke i det hele tatt. Skal pusse og desinfisere igjen, og se om jeg får fiksa det. Akkurat nå har jeg dessverre ikke noe destillasjonsapparat :(

Merkelig...jeg har akkurat bygd meg spiralbrenner med Superfix, og den sitter veldig godt. Pass på å pusse skikkelig, og bruk fingeren til å få silikonen på plass. Jeg kunne også rive silikonen av først, men det skyldtes dårlig pussing og at jeg ikke "presset" silikonen fast i plasten...

EDIT: vet ikke om jeg nevnte forumet bryggforum.nu (svensk), som er det klart beste forumet for hjemmebryggere. I tillegg har vi norske brygging.net, men den er ikke like bra som bryggforum. Jeg har ikke orket å registrere meg enda, men gjør det sikkert en gang når jeg begynner litt mer seriøst med øl/bygger meg en skikkelig kolonne. Uansett mange gode topics man kan lese seg gjennom for å få tips.

Endret av j1m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...