Cpt Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er vel ikke noe hot med kviser på brystet uansett hvordan de er. Men en god del gutter ville vel hatt seg med ei jente uansett(hvist hun ser bra ut ellers), ville bare blitt litt mindre kontakt med puppene. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Solarium kan hjelpe mot kviser.Da vet jeg hvor jeg tilbringer resten av vinteren. Lenke til kommentar
reyals Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kommer ann på hvor fremtredne de er. Er det kembo-svære kviser med masse verk i blir jeg bare kvalm... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvis du først har endt opp til sengs med en gutt så tror jeg neppe han stopper opp hvis du har en kvise eller to på brystet... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er ikke akkurat sexy. Men er heller ikke en så stor greie at det er et problem for folk flest tror jeg. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tror det egentlig hadde brydd meg mindre om dama mi hadde hatt noen kviser på brystet/brystene.. Det er sånn som kan skje, og jeg hadde vel sikkert benyttet anledningen til å spørre om jeg heller skulle hjelpe henne med kvisene.. Så nei, det er ikke stort turn off Ihvertfall så er det min subjektive mening. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg tror ikke jeg hadde kasta dama på dør visst jeg oppdaget et par kviser på brystet hennes når vi lå der splitter nakne i senga nei. Personlig tror jeg ikke jeg hadde brydd meg spesielt mye om det visst jeg likte jenta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg