Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Synes dere kviser på brystet er veldig stygt/en turn off?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg posta denne riktig men..Synes dere kviser på brystet er veldig stygt/turn off?..

 

##Moderatornotis: Endret emnetittel##

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Kviser generelt er turn-off...

 

De i ansiktet kan man greit skjule, men på brystet er det verre. Pent er det ikke uansett.

Svært så overfladisk du skulle være da. Jeg skal ikke si at jeg er den personen i verden med minst kviser, for det er jeg virkelig ikke, har nok av dem, både på fjeset og ryggen. Skal derimot si meg enig i at det er ikke særlig pent, men med mindre man er uhyre overfladisk er det ikke tidenes største krise.

 

Uansett. I og med at du er jente så vil jeg anta at det er veldig krise med kviser, i særs på brystet. Du får i det minste glede deg over at brystet er ikke så synlig om vinteren som sommeren, så du har fortsatt litt tid på deg :p

 

Men jeg personlig har ikke noe i veien med kviser på jenter, det er naturlig så hvorfor bryr seg? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ikke veldig gjennomtenkt. Hun har garantert komplekser for dette ift sex, og sex har man på vinteren også.

Det var ironisk ment og ikke som en lettelse for henne ;)

Lenke til kommentar

Tja, har selv hatt endel kviser på brystet (er gutt) og det er ikke direkte pent, hverken når det var som verst eller arrene som er igjen. Likevel bør det ikke ha noen negative konsekvenser på folk rundt deg om dem ikke er veldig overfladiske. Om det gir deg komplikasjoner for kroppen din så bør du gå til legen og få deg resept på differin eller lignende i første omgang. Og ikke klem på dem, snakker av erfaring, blir fort arr

Lenke til kommentar

Altså, ikke for å være en skikkelig bitch eller noe, men om kjæresten min kom med noen gedigne og veldig poppeklare kviser på brystet hadde jeg sendt ham rett på badet for å poppe dem og dusje før det ble noe hankypanky. Jeg har egentlig ikke noe problem med kviser, men jeg vil helst slippe at de popper ut over meg under sex, større turnoff tror jeg at jeg må lete lenge etter. Om han derimot hadde hatt ett problem med kviser for noen år siden, og satt igjen med arr tror jeg ikke jeg hadde brydd meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Kviser generelt er turn-off...

 

De i ansiktet kan man greit skjule, men på brystet er det verre. Pent er det ikke uansett.

Svært så overfladisk du skulle være da. Jeg skal ikke si at jeg er den personen i verden med minst kviser, for det er jeg virkelig ikke, har nok av dem, både på fjeset og ryggen. Skal derimot si meg enig i at det er ikke særlig pent, men med mindre man er uhyre overfladisk er det ikke tidenes største krise.

 

Uansett. I og med at du er jente så vil jeg anta at det er veldig krise med kviser, i særs på brystet. Du får i det minste glede deg over at brystet er ikke så synlig om vinteren som sommeren, så du har fortsatt litt tid på deg :p

 

Men jeg personlig har ikke noe i veien med kviser på jenter, det er naturlig så hvorfor bryr seg? :)

Det er da ingenting overfladisk med å mene at noe er stygt. Hvis vi først snakker pent og stygt og hva som ser bra ut så er det klart at kviser er en like stor faktor som alle andre ting. Kviser ser ikke bra ut, det er noe de fleste er klar over og som folk godtar i større eller mindre grad.

Lenke til kommentar

Selfølgelig ikke gule poppeklare kviser jeg mente.. det èr jo kvalmt.. er bare røde prikker, mengden varrierer. Har lyst til å gå til hudlegen med det, men venninna mi sier at de ikke gjør noe med det ved mindre jeg var veldig mange? Og er det ikke litt dyrt?

Lenke til kommentar

Noen kviser her og der er chill, og de går jo vekk. Dersom vi snakker store kolonier av kviser kan jeg dessverre ikke si det samme, (spesielt om de befinner seg i ansiktet, men det var ikke det du spurte om). Arr fra kviser er også chill, merker ikke særlig til de.

 

Store føflekker med hår på og vorter derimot, ugh :sick:

 

Et lite tips er at folk generelt ikke legger merke til det man står og irriterer seg for med speilet trykt inntil kroppen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...