kammiz Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 jeg har verdigjenstandsforsikring hos gjensidige nor på min nokia 7210. jeg måtte oppgi hvor mye jeg ville forsikre den for og da sa jeg 5500, noe den kosta hos elkjøp når jeg kjøpte den. noen som veit hvordan skadeoppgjøret utbetales? om jeg får det jeg oppga eller om jeg får det den koster nå? eller om jeg får noe tilsvarende? kan jeg kjøpe ny telefon med en gang og få oppgjøret senere? dette gjelder selvsagt hvis "uhellet" er ute Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ærlig talt. Dette spørsmålet kan du heller stille hos agentene hos gjensidige nor der du tegnet forsikringen. Og en annen ting: hvem tegner en forsikring uten å forhøre seg om betingelsene på forhånd? Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 ærlig talt. Dette spørsmålet kan du heller stille hos agentene hos gjensidige nor der du tegnet forsikringen. Og en annen ting: hvem tegner en forsikring uten å forhøre seg om betingelsene på forhånd? nå begynner jeg seriøst å bli forbanna på alle idiotene som sitter på dette forumet. Det er f*** meg ikke en eneste post uten at noen begynner å klage her inne. Dette gjelder ovenforstående idiot også. hva er poenget med dette forumet da? har du problemer med feks en nokia, hvorfor ringer man ikke da nokia kundeservice eller går til butikken man kjøpte den i istedenfor å spørre her inne?? da kan man jo like gjerne stenge hele forumet? man kan jo alltid spørre der man har kjøpt produktet??? folk må da fatte og begripe at erfaringer teller mer enn folk som sitter og leser bruksanvisningene for deg?? og hvorfor kan man ikke slutte og klage på det folk spør om? liker du det ikke kan du jo la være å svare? jeeeeez. 1 Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hvis du kjøpte telefonen på Elkjøp, hvorfor kjøpte du ikke forsikring hos de? Den koster 300 kr og varer i 3 år. Da kan du kaste den i bakken og hoppe på den i en time. Deretter gå på Elkjøp, vise frem telefonen og få tilsvarene (eller bedre hvis de ikke har den) ny telefon tilbake! Eneste er at du må vise frem telefonen. Så hvis den blir stjælt eller borte gjelder den ikke.... Men det er jo bra fordet! Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 jeg kjøpte ikke telefonen på elkjøp, men jeg forsikrer den jo for høyest mulig sum. derfor sjekka jeg hva den kosta på elkjøp. Lenke til kommentar
cc Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Det er greit å diskutere ting på et diskusjonsforum, men de spørsmålene du kom med, var jo ikke rettet mot personlige erfaringer fra andre her, mer hvordan Gjensidige tar seg av dette. Da synes jeg scirocco svarte mer enn nok - se på Gjensidige's hjemmeside så vil du nok finne det du søker. Lurer du på personlige erfaringer med Gjensidige, kan du jo prøve deg igjen her. :wink: Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 jeg måtte oppgi hvor mye jeg ville forsikre den for og da sa jeg 5500, noe den kosta hos elkjøp når jeg kjøpte den. Tolket det som at du hadde kjøpt den der jeg... Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Det er greit å diskutere ting på et diskusjonsforum, men de spørsmålene du kom med, var jo ikke rettet mot personlige erfaringer fra andre her, mer hvordan Gjensidige tar seg av dette. Da synes jeg scirocco svarte mer enn nok - se på Gjensidige's hjemmeside så vil du nok finne det du søker. Lurer du på personlige erfaringer med Gjensidige, kan du jo prøve deg igjen her. :wink: prøv å finn svar på noe av det jeg spurte om på gjensidige sine hjemmesider du. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 jeg måtte oppgi hvor mye jeg ville forsikre den for og da sa jeg 5500, noe den kosta hos elkjøp når jeg kjøpte den. Tolket det som at du hadde kjøpt den der jeg... skjønner Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 nå begynner jeg seriøst å bli forbanna på alle idiotene som sitter på dette forumet. Det er f*** meg ikke en eneste post uten at noen begynner å klage her inne. Dette gjelder ovenforstående idiot også. Vel, som man poster får man svar. hva er poenget med dette forumet da? har du problemer med feks en nokia, hvorfor ringer man ikke da nokia kundeservice eller går til butikken man kjøpte den i istedenfor å spørre her inne?? Forumet er laget for at datainteresserte personer kan diskutere det de mener om alt fra himmel og jord, samt få hjelp når de trenger det. Det siste krever faktisk at man gjør et lite forarbeid på forhånd, som f.eks. søke på google/forumet eller i ditt eksempel å kontakte forsikringsselskapet. Dersom du fortsatt står fast er du hjertlig velkommen til å poste på forumet. Mer om dette finner du under forumets nettikette da kan man jo like gjerne stenge hele forumet? man kan jo alltid spørre der man har kjøpt produktet??? Vel som sagt, dersom man håper på gode svar i en post krever det at en har gjort et visst forarbeid først. Om en bare slenger ut en post så fort en står fast uten å anstrenge seg overhodet med å bruke søkemotorer el., kan en heller ikke regne med at andre mennesker skal bruke så mye tid på innlegget ditt. Husk at personene du vil skal svare på postene dine også er mennesker og gjør dette helt frivillig. Ingen får betalt for å hjelpe noen på dette forumet. folk må da fatte og begripe at erfaringer teller mer enn folk som sitter og leser bruksanvisningene for deg?? og hvorfor kan man ikke slutte og klage på det folk spør om? liker du det ikke kan du jo la være å svare? Vel, nå var det ikke personlige erfaringer du spurte etter, men faktaopplysninger du like gjerne kunne funnet i brevene du har fått fra forsikringsselskapet etter at du tegnet forsikringen din. Dersom du vil at andre skal lese dette brevet for deg, tror jeg du sikter litt høyt. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 som sagt, jeg oppfordrer deg til å prøve å finne ut det jeg spurte om selv. det står hverken i papirene jeg har fått tilsendt eller på hjemmesiden dems. jeg har prøvd å ringe dem, men fikk ikke noe fullgodt svar. bruke søkemotorer? hvorfor skal jeg det når det finnes forumer som dette? jeg sier ikke at dere skal sitte og lete for meg, jeg spurte bare om noen visste hvordan ting ble behandlet. ERFARINGER! du (scirocco) er bare nok et eksempel på menneskene som er mer opptatt av å klage eller endre folks meninger enn å hjelpe til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå