Christoffero89 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 lest mye på nett om panasonics menyer på hotellmenyen fant jeg ut at hvis man taster en kombinasjon så kommer man inn i den og der kan man blandt annet velge hvilken kanal tven skal startepå. på servicemenyen kan man endre sortnivå og slikt man egentelig ikke skal røre. jeg vet garantien vil ryke hvis man fikler med service menyen. men hvis man endrer på hvilken kanal tven skal starte på, vil man miste garantien da? litt kjipt at tven skal starte på 1 og ikke av1 eller hdmi 1:P Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vet ikke om man mister garantien.. Hadde jo vært rart, men man mister garantien for mye rart (for eks å bytte deksel på mobilen til en ikke orginal en ) TVen min starter ivhertfall på den kanalen som sist var ibruk, LG btw Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Garantien ryker nok men reklamasjon i forhold til forbrukerskjøpsloven har man fortsatt(forutsatt at man kan bruke forbrukerkjøptsloven til å begynne med). Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Tror jeg holder meg unna servicemenyen og ikke rører. Men hotellmeny skal gå greit:) Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 De kan nok ikke sjekke om du har vært inne i service menyen, men hvis du går inn der å tukler med noe som får skjermen til å gå i sort så blir ikke dette fikset på garantien. Mange går inn i servicemenyen slik at de kan justere gråtoneskalaer og andre ting. På plasmaskjermer kan man finne ut hvor mange timer skjermen har vært i bruk i servicemeny. Man bør nok vite hva man holder på med for det er lett å gjøre mer skade enn godt og det smarteste er nok å holde fingrene av fatet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 har du vært der og justert sortnivå? tror ejg bare skal inn i hotelmeny og velge startupkanalen Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei jeg har ikke vært i menyen... Tror ikke så får så mye mer sort ut av den. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 leste no om gammeinstillinger, men best å ligge unda der nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå