Bikeridr Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg leste for en tid siden om et program eller windowstillegg som gjorde at man kunne opprette en slags "sandbox" slik at absolutt alle endringer og/eller installeringer kune fjernes ved et tastetrykk av admin eller itansvarlig. Nå klarer jeg for mitt bare liv ikke å huske hva denne mjukvaren het. Ei heller klarer jeg å finne det ved diverse søkefunksjoner. Jeg mente jeg leste det her på diskusjon/hardware som "overskrift", men det kan like gjerne være i et pc-blad. Overskriften var noe slikt som "it-sjefens drøm" eller "windows for sysadmin" eller liknende. Noen som vet hva jeg er ute etter? Med en trojaner som herjer vilt på kassa mi for tiden tenkte jeg at ved neste formatering (i morgen) så skulle jeg hatt dette programmet for surfingen. Deretter var det jo bare å slette hele dagens "sesjon". Uansett, har lært nå, blir installert en liten linuxpartisjon som skal brukes til surfing heretter.. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kan det være Moonscape? Haha Trodde først det var enda en av fake versjonene av runscape Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Kan det være Moonscape? Nei, jeg tror ikke det var den. Jeg mener det var en gratis greie. Nuvel, formaterer i dag og inne med linuxpartisjon for surfing. Muligvis også en virtualpc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå