aloras Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Begynte nettopp på Metal Gear Solid 4 nå, og det har allerede komt opp et spørsmål som jeg gjerne skulle ha hatt svar på: Meryl? Hva i alle? Jeg spilte gjennom MGS1 (Snake Eater, skyt meg:P) for et halvt år siden, og spillet endte med at Meryl døde og Snake og Otacon forlot Shadow Moses på en snøscooter. Jeg vet også at det er mulig å få en slutt der Meryl overlever (Hvis du står i mot Ocelot sin tortur, og ikke trykker på start med en gang som jeg gjorde ), men det er jo likevel ganske forvirrende! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 MGS1 er ikke Snake Eater, det er MGS3. Skulle tro de aller fleste fans fikk henne til å leve, hvis ikke 1. gjennomgang, så helt sikkert 2., 3., og 4. gangen Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er endingen hvor Meryl overlever som er den gjelende. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, mente seff Twin Snakes Men okey, rakk ikke noen andre gjennomgang, så var greit å få det avklart Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Twin Snakes? Så blasfemisk ... Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Twin Snakes? Så blasfemisk ... Vil du høre noe verre? jeg har ikke spilt en'ern engang. Bare 2, 3 og 4 og litt av portable ops. Vil spille orginalen, men har ikke gjort så mye for å prøve å få tak i den. Endret 9. januar 2009 av Magnus. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Twin Snakes? Så blasfemisk ... Vil du høre noe verre? jeg har ikke spilt en'ern engang. Bare 2, 3 og 4 og litt av portable ops. Vil spille orginalen, men har ikke gjort så mye for å prøve å få tak i den. Bedre å ikke ha spilt originalen enn å ha spilt TS. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Men hva faen har dette med MGS 4 å gjøre som det står i topic tittel? Du spørr ikke om noe som har med 4'ern å gjøre.. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Men hva faen har dette med MGS 4 å gjøre som det står i topic tittel? Du spørr ikke om noe som har med 4'ern å gjøre.. Siden det er MGS4 jeg spiller nå, og det var der spørsmålet dukket opp så ble det emnetittel. Og jeg vet du ikke er så begeistret for TS Jorchi, men det var den eneste muligheten jeg hadde. Fikk med meg storyen, og det var det jeg ville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå