Gå til innhold

Red Alert2


Anbefalte innlegg

....pizzabud jeg skjønner at du blir irritert ...det blir jeg også! men du vet ikke om jeg er god i SC... jeg kan godt være tiende beste i værden!og kunne ALLT om spillet opp og ned... allt om taktikker osv. det samme i RA2... så jeg vet ikke hven som er barsnlig her... du (pazza bud!)har en sånn uvane med å hele tiden henge ut folk :sad: ikke bra!

husk at ALLE her forskjellig smak!

 

...jeg har forresten en pentium 166@233mhz 128 ram og 4mb skjermkort... vet ikke om du engang vil tro meg. men du trenger nokk ikke å mase om noe GF3Ti500.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...og se foreksempel på Tiberian SUN ...hum der har vist ikke de forskjellige rasene. NOD og GDI en eneste lik ting ...det har de ikke i RA2 heller egentlig...

 

...har man spilt RA2 litt så vet man at det er GOD balangse i enhetene!...hva er galt? DEMO-truck kan lett ødlegges med fly eller rocketers... osv. det spørs bare om man kan spille! og hva man velger å bruke...

Lenke til kommentar

du kan ikke sc opp eller ned og du er ikke god i det, det fordi du spiller ra2 og forsvarer det.

kunne gått spilt 1v1 i sc hvis du vil motbevise det.

jeg spilte mot en venn i ra2, jeg har ra1-2-ts-TA-c&c1, aftermath, yuris revenge og en haug med CD-er jeg angrer på og ha brent. jeg laget bare 7-8 sånne luftballonger... han hadde nesten 50 antiair infantry, masse anti air defense, anti air kanoner pluss en stor hær han sendte til meg. hæren hans bobmbet jeg med at par til luft ballonger på vei til hans base så tok jeg basen hans med alle luftballongene. var det skill? var jeg god da? tror dere han var imponert eller noe? NEI, ikke skill, jeg sucks i ra2 og jeg vant pga heavy ubalanse.

ra2 er et spill som er gøyt for deg, men hva med motstanderen din?

spiller mot samme vennen mye i sc, jeg har spilt 105 kamper på bnet, han nærmere 5-600, allikevel taper han hver kamp, og, han kommer nok aldri til og slutte og tro han kan vinne.

sc er revolusjonerende, eneste strategy spillet som fortjener og bli kalt offensivt spill. kanskje derfor du ikke liker det?

Lenke til kommentar

...vet ikke helt hvor god han er da. 6,7 IFV og kanskje noen rocketers så ordner de saken... og litt av poenget er at hvis du ahr rukket å bygge 7-8 kirow så må jo kan også ha bygget noe som kan han knuse deg med. har du spilt RA2 onlie så vil du merke at nesten ingen bruker denn taktiken fordi de er dyre, kjører sakte og tar lang tid å byggge.

 

men hva er egentlig poenget med å sitte her å snakke prissprek... vi blir nokk aldri enige ...om vi ikke tar en kamp i både SC og RA2...

Lenke til kommentar

Hvis du får tid til å bygge 7-8 kirovs så skjønner jeg godt at spillet blir kjedelig, prøv det på nettet mot noen som faktisk er gode. Det er ikke vanskelig å forsvare seg mot Kiroven, terror drone eller desolatoren, hvis du kan RA2 :smile: Dere vet vel om at man kan sende med untis for å passe på harvesteren?? Og at man faktisk kan sende harvesteren dit man vil :smile: Alle untis i RA2 har en "motsatt" unit på den andre siden, er bestendig en unti mot en annen, men hvis man ikke vet hvordan, så taper man selvfølgelig :smile:

 

Mera :smile:

 

P.s Jeg liker også SC, men jeg er lei det, har skrevet dette tidligere.

Lenke til kommentar

jeg kan være med i en kamp i total annihialtion eller ra1, ra2 har jeg ikke giddet.

det er det som er så dumt i ra2 synes jeg, "allies får en bra ting, så får sovjet noe som er bra mot den" "sovjet får bra luftting, så får allies en tank so mer bra mot den" osv. alt sammen er liksom defensivt bygget opp. sier ikke noe negativt om spillet eller spillerne osv, men det er bare ikke min type spill...

jeg er med i sc anytime, knuser dere alle...

Lenke til kommentar

Grafikken er ikke alt...

Det er kanskje derfor SC og CS har blitt så populært fordi alle pc'er kan kjøre det. Sikkert ikke bare derfor, men at graifikken er simpel gjør at flere kjøper det. Men det er nesten ikke forskjell på RA, SC, TA og utrolig mange andre spill.

 

Prøv Sudden Strike!

Realisme foran alt :grin:

 

http://www.suddenstrike.com/english/index_news.html

 

Lett litt i denne tråden så finner du mange opplysninger om spillet...skrevet av meg med mine egne ord :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-24 16:01, pizzabud skrev:

jeg kan være med i en kamp i total annihialtion eller ra1, ra2 har jeg ikke giddet.

det er det som er så dumt i ra2 synes jeg, "allies får en bra ting, så får sovjet noe som er bra mot den" "sovjet får bra luftting, så får allies en tank so mer bra mot den" osv. alt sammen er liksom defensivt bygget opp. sier ikke noe negativt om spillet eller spillerne osv, men det er bare ikke min type spill...

jeg er med i sc anytime, knuser dere alle...


 

Jeg skjønner poenget ditt, men ville heller sagt at RA2 er 50/50 Attack/Defence, mens Starcraft er 90/10. Dermed er RA2 defensivt bygget opp i forhold til SC.

 

Begge spillene er velbalanserte og noe av det beste som finnes idag. Alle spillerne lærer seg ett av de -med tenkemåten til spillet. Når de så skal gå over til det andre spillet er ikke "attack-defence balansen" det de er vant med og ergo dårlig.

 

At Starcraft er mer angrep fører til at rundene blir fortere ferdig. Du synes antakelig at dette er en fordel, jeg synes det er en ulempe.

 

(La oss skjelle han ut dere med forvridde sammenligninger om å sitte på rompa, stille, i en blindvei der det aldri kommer noen, med awp)

 

Can't we just call it a draw?

 

jeg er med i ra2 anytime, knuser dere alle...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

pizzabud, sc var gøy de første 4 brettene, så ble det utrolig kjedelig og kjipt.

hvor ble det av gameplay og interessang historie?

blizzard er et wannabe firma, de så en god sjanse og hoppet på, du er vel klar over at det er westwood studios som skapte rts sjangeren. sc var bra, men jeg setter c&c tiberian dawn (originalen) foran.

og nummer 2, hvem **** bryr seg om du er god i starcraft, jeg er ranka på 3 plass på renegade beta test lista av ca 1900.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...