epqr Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mulig dette er i feil kategori. Flytt den gjerne hvis den er på feil sted. Er det mulig å bruke en tråløs xbox kontroll på pc, med ledning. Altså å ta den tråløse kontrollen putte inn"Plan and charge"-greia inn i pc også bruke kontrollen på den måten. Jeg får det i alle fall ikke til. Kontrollen bare fortsetter å blinke som om den leter etter en konsoll og koble seg til. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tror ikke det, du må nok ha en sånn mottaker for PC. http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=86627 Lenke til kommentar
epqr Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Takker for svar mulig jeg kjøper en sånn. noen som kan si hvor bra xbox kontroll funker med pc-spill. evt. litt eldre spill. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 låner tråden litt kan jeg bruker xbox 360 ratt og pedaler med den mottakeren? de originale som microsoft har laget. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takker for svar mulig jeg kjøper en sånn. noen som kan si hvor bra xbox kontroll funker med pc-spill. evt. litt eldre spill. Du kan bruke et program som heter "Joy2Key", da setter du kontrollen til å fungere som om du skulle ha trykket på tastaturet. Med andre ord, da kan du bruke den på alle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå