Gå til innhold

Ordre slettet fra PCUtstyr.no


Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Jeg er godt klar over at PCUtstyr har nye systemer dem venner seg til, men dette synes jeg bare blir tull.

 

Midt på kvelden den 5.1 bestilte jeg en Wacom Intuos3 A5 Wide SE til knappe 3,755NOK inkl. frakt. Ordren ble tatt opp av butikken morgenen den 6.1, altså i går. Den stod med grønn skrift "07.01.2009" under leveringsdato, noe som betyr bekreftet.

 

Jeg la merke til at om jeg trykket på "Info" på ordren så stod det "Ankomstdato: 12.01.2009" i rød skrift. Dette skjønte jeg ikke helt, så jeg sendte en mail der det heter:

 

Hei hei.

 

Jeg lurer på hvorfor varen min har grønn tekst "07.01.2009" under leveringsdato mens når jeg trykker på info så står ankomstdato i rødt med tekst "12.01.2009". Det jeg da lurer på er om varen vil bli levert under bekreftet leveringsdato syvende i første (i dag), eller den litt bisarre ankomstdatoen tolvte i første? Dette er høyst merkelig og ukjent territorie da dette er første bestilling hos dere.

 

Svaret ble da:

Hei,

 

Jeg klarer ikke å finne noen ordre på dette ordrenummeret?

 

Vi jobber fortsatt med å tilpasse/ordne den nye siden, hvis du vil vite lagerstatus bør du se på produktsiden på den aktuelle varen.

 

Mvh.

 

// pcutstyr.no

 

Jeg sjekket dette og så lengre opp i innboksen min hvor jeg hadde fått mail av PCUtstyr hvor det het:

 

Din ordre har blitt kansellert.

 

Dersom du ikke selv har bedt om dette, er årsaken sannsynligvis at produktet er utgått og ikke lenger kan skaffes.

 

Tingen er at jeg ikke har bedt om dette, og varen er ikke til å befinne seg i deres webside. Dette er greit nok siden det står "...produktet er utgått og ikke lenger kan skaffes" på slutten av mailen. Nå får jeg bare fastsette at Wacom Intus3 A5 Wide SE ikke er en "utgått" model, samt det stod også at dem hadde flere av dem på lager når jeg bestilte i god tro.

 

Jeg synes dette er tull og mener dette er en feil fra deres side da denne varen ikke er til å finne på websiden deres lengre.

 

Jeg har allerede prøvd å bestille fra Pixmania men grunnet en dårlig kommunikasjon med kundeservice så har de kansellert ordren helt uten ordre eller grunn, selv, og alle henvendelser blir dårlig svart (og ikke relevant til spørsmålene). Dette er en julegave jeg har ventet på siden 24. Ganske kjedelig at jeg skal gå på bomtur på to butikker - rett etter hverandre!

 

Hvilken pokkers butikk er det å stole på her for tiden? For noe møkk.

 

OBS: Som sagt rett over, dem hadde tegnebrettet på lager OG dem hadde flere, når jeg bestilte!

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det jeg gjorde var å bestille fra Amentio i dag. Ser ikke ut til at noen billige har tegnebrettet inne på lager men de fleste har bestilt og får inn nå den 10/1 (ubekreftet dog) så får håpe på det beste.

 

Komplett er skamdyr på tegnebrettene sine. :)

 

Fikk mail i fra en "Aleksander" fra PCUtstyr om at varen hadde utgått, noe jeg finner merkelig. Har ikke sett noe nyheter om at Wacom skal være i CES og vise ut nye tegnebrett så -- merkelig er det.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...