Zappy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 God of War 3 alene var nok for meg når jeg kjøpte boksen for snart 2 år siden. ^^ Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 At stabiliteten er bedre er vel svada.. såvidt jeg har merket har live vært mer trøblet med nedetid og ustabilitet enn psn det siste året selv om du betaler 500 i året for det. Xbox live ligger fortsatt forann psn når det gjelder funksjonalitet med det er ikke mye en savner på psn lenger. Eneste jeg kan komme på er crossgame invites og muligheten til å hoppe rett inn hos en annen. Sony har hittil jevnet ut gapet mellom psn og live mer og mer ved firmware updates, ser ingen grunn til at de kommer til å stoppe med det. Annet enn bestemt nedetid for updates og sånn, når har Live vært ustabilt? Har aldri opplevd uregelmessig nedetid utenom den ene gangen rundt jul 07. Live virker helt strålende, og kan nesten ikke bli mer stabilt enn det allerede er, etter hva jeg har opplevd. Men siden du ikke er av samme oppfatning, så kan jeg jo spørre hvorfor og hva som gjør at du mener noe annet? Selvsagt ligger XBL foran PSN på funksjonalitet. Ettersom XBL koster, så vil det nok alltid gjøre det. Den dagen MS innser at PSN er like bra, vil bli den dagen det blir naturlig for MS å fjerne prisen. Om de ville gjort det vil jeg derimot ikke påstå. Det som virkelig skulle være drivkraften for PSN, Home, har heller vist seg å være et tomt univers med manglende muligheter. Gjenspeiler det PSN? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 At stabiliteten er bedre er vel svada.. såvidt jeg har merket har live vært mer trøblet med nedetid og ustabilitet enn psn det siste året selv om du betaler 500 i året for det. Xbox live ligger fortsatt forann psn når det gjelder funksjonalitet med det er ikke mye en savner på psn lenger. Eneste jeg kan komme på er crossgame invites og muligheten til å hoppe rett inn hos en annen. Sony har hittil jevnet ut gapet mellom psn og live mer og mer ved firmware updates, ser ingen grunn til at de kommer til å stoppe med det. Annet enn bestemt nedetid for updates og sånn, når har Live vært ustabilt? Har aldri opplevd uregelmessig nedetid utenom den ene gangen rundt jul 07. Live virker helt strålende, og kan nesten ikke bli mer stabilt enn det allerede er, etter hva jeg har opplevd. Men siden du ikke er av samme oppfatning, så kan jeg jo spørre hvorfor og hva som gjør at du mener noe annet? Selvsagt ligger XBL foran PSN på funksjonalitet. Ettersom XBL koster, så vil det nok alltid gjøre det. Den dagen MS innser at PSN er like bra, vil bli den dagen det blir naturlig for MS å fjerne prisen. Om de ville gjort det vil jeg derimot ikke påstå. Det som virkelig skulle være drivkraften for PSN, Home, har heller vist seg å være et tomt univers med manglende muligheter. Gjenspeiler det PSN? Home gjenspeiler ikke PlayStation Network... eller jo, på en måte. Home startet veldig tomt, men etter hvert blir nok tjenesten veldig nyttig og et moro aspekt ved PlayStation-universet. Det samme var det vel med PSN, det startet veldig tomt og uferdig. Men ettersom tiden har gått, har PSN forbedret seg til en fantastisk tjeneste, og vil fortsette med det. Jeg mener at PSN og Xbox Live står veldig nært hverandre, men kanskje Live ligger litt foran, men hva gjør det - jeg liker PSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå