Gå til innhold

[Løst]Recruit me to the "dark" side

Krissman

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en wii og det er den første konsollen jeg har hatt selv.

syntes det er mange bra spill men begynner å bli kraftig lei av dårlig online og for mange drittspill.

Greia er at selvom 360 kontrollene er deiligere (imo) så hater jeg at live koster. Ps3 har også spill som ratchet and clank og little big planet som jeg digger, og 09 ser ut som et konge år for ps3.

Jeg har 15 spill eller noe til wii så tror dere jeg får noe for den? Men jeg er fortsatt ikke sikker jeg vil selge. for har hatt utrolig mye gøy sammen med venner og familie med smash,mario kart og lignende spill. Har dere lyst til å prøve å overbevise meg

Endret av Krissman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, skjønner ditt poeng med ps3 er skamdyr

og jeg har pengene men vil ikke bruke så mye på spilling

dette har med sony å gjøre at jeg vil at dere skal prøve å få meg til å kjøpe ps3 ( som er lagd av sony) :p

Endret av Krissman
Lenke til kommentar

Jeg har selv Wii og PS3 og synes at de utfyller hverandre perfekt.

På Wii har jeg alle de casual-spillene som jeg digger å spille med venner, samt alle de gamle Nintendo klassikerne som jeg har vokst opp med. Wii er noe utenom det vanlige, og vil nok få en del gode titler innen et par år (Er redd 09 ikke blir et så alt for godt år for Wii, men hvem vet).

PS3 har på den andre siden alle de hardcore-spillene som jeg også elsker. Snakker da om spill som Uncharted, GT5: Prologue, MGS, GTA IV etc. og får kommende storspill som Killzone 2, Uncharted 2, GoW3 og nok en god del flere som jeg ikke kommer på i farta. Den har også en del party spill jeg har sansen for som Guitar Hero, Singstar og Buzz.

For min del spiller også Blu-ray spilleren en stor del inn, siden jeg har begynt å kjøpe mye blu-ray siden jeg fikk PS3'en. Også verdt å nevne at PS sin online tjeneste er gratis i forhold til M$ sin.

Så om du har penger på det så hadde jeg ikke tvilt, gå for PS3 i tillegg til Wiien! :)

Lenke til kommentar

Takk for et bra innlegg. Har spilt mye ps3 og syntes det er skamgøy! Nå skal du høre en utrolig rar ting. Nabon min har en xbox hos meg, han har "glemt" den her så jeg har hatt den i to år.Og uansett om halo og gears er dritbra så har ps3 en "gladere" setup av spill som jeg liker. Men jeg føler nesten som at wii + xbox 360 = ps3 fordi ps3 har jop littlebig planet, ratchet, singstar, buzz osv.. selvom xbox prøver å kopiere disse konseptene

Lenke til kommentar
Greia er at selvom 360 kontrollene er deiligere (imo) så hater jeg at live koster.

Du får det du betaler for, eventuelt ikke betaler for.

Altså, det er en god grunn til at Live koster.

Meny-oppsett, funksjoner, stabilitet m.m.

Jeg er veldig glad for at det koster penger. 500 i året, helt greit.

Lenke til kommentar
ja klart det, men jeg skrev bare det som var satt i stein, som vi vet er bra trekkplaster.

Spiller Resistance2 nå, helt fantastisk single player.. og likens onlinedel.. 8player coop og 60player online..

Alt i alt synest jeg ps3 sine exclusives er bedre, og med 2009 spillene er det jo ikke tvil.. Mass effect er jo ute på pc.. også skal jeg låne meg en Xbox360 for å spille gjennom Gears of war2, fable2 og halo3.. ser ikke så mye annet jeg MÅ spille på xbox360.

Gå for en ps3.. den koster deg 25kroner mer per måned over en 5års periode enn en xbox360 elite(om en ser bort fra at Live koster penger på Xbox).. 25kroner måneden ekstra tåler du, når du attpåtil får med blu-ray spiller så var valget enkelt for meg hvertfall :)

Lenke til kommentar

rediger tråden og hak den av som løst da :)

Poenget mitt er uansett; Ikke la prisen være bremseklossen.. kjøp det du har mest lyst på og føler du har behov for, prisforskjellen mellom en Xbox elite og en PS3 er vel 1500kr, og du skal ha konsollen i 5-8år minst, hvem fader bryr seg om lusne 1500kroner da..

Lenke til kommentar
Du får det du betaler for, eventuelt ikke betaler for.

Altså, det er en god grunn til at Live koster.

Meny-oppsett, funksjoner, stabilitet m.m.

Jeg er veldig glad for at det koster penger. 500 i året, helt greit.

At stabiliteten er bedre er vel svada.. såvidt jeg har merket har live vært mer trøblet med nedetid og ustabilitet enn psn det siste året selv om du betaler 500 i året for det.

Xbox live ligger fortsatt forann psn når det gjelder funksjonalitet med det er ikke mye en savner på psn lenger. Eneste jeg kan komme på er crossgame invites og muligheten til å hoppe rett inn hos en annen.

Sony har hittil jevnet ut gapet mellom psn og live mer og mer ved firmware updates, ser ingen grunn til at de kommer til å stoppe med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...