Manfestio Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Funker det å bruke noen kjøleribber til prosessorvifter, sage dem opp og feste dem på ram-brikkene på 3D-kortet? Har en anelse om at kanskje den nedre delen på ribbene er litt for tykke (?) Og hva er bra å feste dem med? Tror ikke jeg går løs med teip der nei... Og i verste fall bestiller jeg noe tosidig greier. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Skulle gå fint, kan være en ide å planslipe dem før du limer dem på. For å feste dem vil jeg anbefale Artic Silver adhesive eller lignende, sånn teip er no herk! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Funker det å bruke noen kjøleribber til prosessorvifter, sage dem opp og feste dem på ram-brikkene på 3D-kortet?Har en anelse om at kanskje den nedre delen på ribbene er litt for tykke (?) Og hva er bra å feste dem med? Tror ikke jeg går løs med teip der nei... Og i verste fall bestiller jeg noe tosidig greier. hvis ribba er av aluminium skal det vel gå greit siden alu "gir fra" seg varmen ganske hurtig, med tanke på tykkelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå