jolly_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Noen som vet om jeg kan motta hatmailen min på telefonen? Hvordan setter jeg opp e-posten? Inngående/utgående server - kople opp med osv.. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du kan ikke motta hotmail på noen mobiler. Lenke til kommentar
cc Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hotmail fungerer ikke på noen mobil nei, iaf. ikke fra SonyEricsson. Kan jo hende det kommer Smartphone-sak fra Microsoft med noe sånn funksjonalitet. Mobilene fra SonyEricsson forventer i alle fall en POP-konto å koble seg mot - det får du gratis på http://epost.portalen.no Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 hatmailen Ikke Hotmail... Lenke til kommentar
Trio Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Koster det noe å sende e-post? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Med mobilpost fra telenor koster det 1,- for hver mail. Og for å ta imot mail koster det for hvor lenge du er på internett (wap), eller for størrelsen på mailen (GPRS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå