Gå til innhold

[Løst]Problemer ved installering av rawstudio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rawstudio er vel ikkje tilgjengeleg for Windows (står iallfall ingenting om det på heimesida), so du kan ikkje installere det.

 

(Eg vil forøvrig tippe at det der er ei tekstfil med forklaring på korleis du installerer i andre operativsystem. Prøv å opne den i notisblokk, so ser du kva som står der.)

Jaok.. Skjønte ikke så mye av hva som sto der.

 

Men er det noen som har noe og anbefale til og behandle raw bilder i? Som passer til windows vista? :)

Endret av aR_
Lenke til kommentar

Gratis? Du kan teste RawTherapee eller Gimp med UFRaw-pluginen.

 

Om du har eit Canon-kamera finn du eit program som heiter Digital Photo Professional på den medfølgjande CD-en, som skal vere ganske bra. Pentax inkluderer òg eit program, men det er slitsomt å bruke. Andre kameraprodusentar har eg ikkje oversikt over.

 

Er du villig til å betale kan du sjekke ut ma. Bibble og Adobe Lightroom eller Photoshop Elements. Du kan laste ned prøveversjonar av alle tre.

 

Redigert: La til PSE.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Gratis? Du kan teste RawTherapee eller Gimp med UFRaw-pluginen.

 

Om du har eit Canon-kamera finn du eit program som heiter Digital Photo Professional på den medfølgjande CD-en, som skal vere ganske bra. Pentax inkluderer òg eit program, men det er slitsomt å bruke. Andre kameraprodusentar har eg ikkje oversikt over.

 

Er du villig til å betale kan du sjekke ut ma. Bibble og Adobe Lightroom eller Photoshop Elements. Du kan laste ned prøveversjonar av alle tre.

 

Redigert: La til PSE.

Har canon kamera og jeg har installert Digital Photo Professional, men har nesten aldri bruk / utforsket programmet så jeg viste ikke at det støttet raw filer :blush: UFRaw fungerer også veldig bra :) Takk for tips!

Endret av aR_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...