Martula Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg tror dette er feil sted og poste dette emne her men da håper jeg at bare noen som jobber her kan flytte denne emnet.... Ja jeg er nye her og er veldig dårlig til å finne på kallenavn til meg og andre. jeg spiller noen spill men synes navna er så dårlige. har lyst til å bytte. i ett spill jeg spiller kaller jeg meg Martula. mange synes det høres ut som ett jentenavn men jeg er jo liksom en gutt da:P var en kompis av meg som lagde brukeren for meg og sånn så jeg sa han skulle finne på ett navn. har dere forslag til kallenavn jeg kan bruke i spill, forum, chat osv.? jeg har lyst på ett kallenavn jeg kan bruke flere steder helst også som ikke så mange har. Hvis jeg bruker mitt virkerlige navn som er Martin så får jeg garantrt ikke en bruker på det. da må jeg legge til masse tall, bokstaver, tegn eller lignende for å kunne opprette en bruker. Håper på svar:D Martin som venter på kallenavn.... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Gode kallenavn holder man helst for seg selv.. Lenke til kommentar
Martula Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Gode kallenavn holder man helst for seg selv.. men det er det da jeg finner ikke på ett eneste ett..... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 lag et kallenavn ut av navnet ditt. omform det på en måte. bruk etternavn også da. så hvis noen spør hvor du har ideen din ifra så sier du at det ligger i navnet. Lenke til kommentar
Martula Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 quote name='morgan_kane' date='07/01-2009 : 18:24' post='12790785'] lag et kallenavn ut av navnet ditt. omform det på en måte. bruk etternavn også da. så hvis noen spør hvor du har ideen din ifra så sier du at det ligger i navnet. jeg vet fortsatt ikke hvordan jeg skal omforme det sånn at det blir noe bra kallenavn av det. heter Martin Hansen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Da jeg fant mitt kallenavn stokket jeg om bokstavene i navnet mitt.. men endte opp med noe så enkelt som å ha det baklengs Marthe- Ehtram men når jeg tenker meg om hadde du fått et ganske likt navn som meg ved denne metoden Martin - Nitram Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Siden du heter Martin hadde kansje Martinian passet? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Slenger ut noen basert på navnet ditt: *advarsel, en del er nok dårlige XP* Martian (marsboer, men også noe som ligner på navnet ditt) Martinius (Latinifikasjon av navnet ditt) Nitram (Forslaget til Ehtram) Tinmartin (Tintin anyone?) Martini (denne er kanskje tatt de fleste steder) Martino Ramtin Tinram Endret 8. januar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Prøv å hamre litt på tastaturet, så tilfeldig du klarer. Deretter ser du om det er noen stammer der som du kan utvikle til kallenavn. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 heter Martin Hansen. Maha, enkelt og greit Han Tingersen ((Mar)tin(g) er (Han)sen) Lenke til kommentar
Martula Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Flott at noen svarte jeg svarer vel senest her da... takk for alle svar men kan godt komme med flere og jeg tror jeg kommer tilå bruke noen av kallenavna her:D det er bra at du lytta den tråden for jeg viste ikke hvor jeg skulle lage den:P takker... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gjør som i Harry Potter Tom Riddle ble til I Am Lord Voldemort :-D Eller ta et kult tysk ord du har sett fra en teknisk tegning. Tyskerne kan dette med teknisk tegning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå