EinarEriksen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ungdomssatsingen gjennom Mewe-abonnementene ble ingen suksess. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 hva skjer med de som har Mewe? Lenke til kommentar
nerland Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Men hva skjer med oss som har kjøpt iPhone med Mewe abn. Blir vanskelig for Netcom å overføre oss direkte til Flexitalk. Mye mulig at kunder som allerede har MeWe fortsetter med dette. Endret 8. januar 2009 av nerland Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ungdomsabbonement har aldri truffet meg da jeg ikke ser vitsen, i de fleste sammenligninger er dy dyrere, noe som ikke frister ungdommer. HAr for øyeblikket onecall som trakk min oppmerksomhet via reklame på discovery channel, og ved at det er relativt billig, og vurderer tele2 sheriff (igjen, pris) som jeg fikk høre om gjennom "jungeltelegrafen". Mewe har jeg derimot aldri hørt om... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Flexitalk så ikke direkte billig ut for oss "gamle" mewe kunder! What to do? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 I artikkelen står det at kunder som har MeWe idag blir overført til FlexiTalk abonnementet,men hvaskjer med oss som har kjøpt iPhone med Mewe abn. Blir vanskelig for Netcom å overføre oss direkt til Flexitalk. har iPhone selv med Mewe, noen som vet noe om dette, hva skjer... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg tror nesten jeg aldri har hørt om Mewe engang. Annet kan man ikke vente når reklamene går på The Voice. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg tror nesten jeg aldri har hørt om Mewe engang. Annet kan man ikke vente når reklamene går på The Voice. Hæ? Mewe? Hva er det. Aldri hørt om. Fallet skyldes dårlig markedsføring Når jeg som 17åring ikke har hørt om det er det for dårlig. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg sitter med samme oppfatning. Trykket meg inn på artikkelen utelukkende for å finne ut av hva dette herre Netcom "Mewe" greiene var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 hadde ikke hørt om det før jeg heller, var en på forumet her som nevnte det når jeg skulle kjøpe iPhone Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Leste en artikkel om det for leeeeeeeenge siden, hadde glemt det. Ikke god nok markedsføring her nei... Tror heller ikke at tilbudene hjalp så mange andre plasser enn i Oslo.. Lenke til kommentar
Ensnared Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) I artikkelen står det at kunder som har MeWe idag blir overført til FlexiTalk abonnementet Nei, det står det slett ikke, og bra er det, for det ville vært feil. Det er uhyre sjelden at utskifting av abonnement berører nåværende brukere av abonnementet som fases ut, og det er ingen grunn til å anta at dette er noe unntak. Poenget er at man ikke vil kunne få kjøpt Mewe lenger, og som det står i artikkelen er FlexiTalk NetCom's alternativ til de som kanskje ville ønsket seg Mewe. Endret 7. januar 2009 av Ensnared Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Studerer på markedshøyskolen og hadde i oppgave om å lage en merkestrategi for Mewe, og jeg må si at Mewe er noe av det merkeligste mest ubrukelige konseptene jeg noensinne har vært vitne til. Jeg fatter ikke hva de tenkte på. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Lurer på det samme, jeg også har iphone med mewe-abb. Som var en ganske bra deal. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tror jeg sitter igjen med den samme oppfattelsen som de fleste her; hva faen er (var?) Mewe ..? ... litt retorisk, kanskje. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Og hvor ble den gratis kebaben av? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) – Vi kunne nok gjort mer innen markedsføring, innrømmer Vederhus. Ja jeg tror det. Har heller ikke hørt om Mewe utenom her på amobil Fikk lyst på kebab ... Endret 9. januar 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Takk for tilbakemeldinger! Vi skrev om Mewe da det ble lansert: http://www.amobil.no/artikler/mobilabonnem...plevelser/53084 Følg med da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg