Nidaroo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ettersom den pcen jeg nå sitter på ikke har hverken Paint eller tilsvarende programmer som jeg kan lime inn Print - Screen på, lurer jeg på om det er en side på feks, internett hvor man kan lime det inn også lagre bildet i en link feks? Setter pris på om noen vet om noe. Takk. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg vet ikke om noe side, men det du kan gjøre er å print screene og trykke ctrl v i en msn-samtale, så blir bildet sendt til dem, så kan de sende det tilbake Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Har ikke MSN engang her, så hjelper ikke Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva er det du har da? Hva sitter du på når du ikke har MSN eller paint? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er på jobb, så disse datamaskinene her har ingeting av program. Kun det programmet vi bruker og Internett Explorer. Så ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå