TST Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 At PlayStation 2 er i stand til å vise DVD-filmer er en kjent sak, men kontrolleren egner seg ikke spesielt godt som fjernkontroll. Heldigvis er det mulig å kjøpe egne fjernkontroller beregnet på slikt. Vi har testet nyeste modell fra Thrustmaster. Føler du ikke at snikskyting med fjernkontroll er helt din stil så bør du holde deg milevis unna DVD Remote Controller. http://www.gamer.no/omtaler/thrustmaster_d...controller_ps2/ Lenke til kommentar
olima Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har originalen av PS2 dvd remote kontroller, smart å bruke den til spill. Jeg liker personlig originalen best. Kjøp den og la det andre søppelet ligge. Lenke til kommentar
Frikk Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 dette må være den mest geniale omtalen jeg har lest på lang, lang tid Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 dette må være den mest geniale omtalen jeg har lest på lang, lang tid Hehe, takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg