OldiThenrik Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei Jeg går i åttende og har lekser som alle andre, men de fleste lærerne sjekker dem ikke, og noen er lett å gjøre (5 min) og de gjør jeg når timen har begynt. Er det noen som har noen tips for å få meg til å gjøre flere lekser? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Emm...du må ha en form for motivasjon. Jeg kunne fortalt deg om en episode som virkelig gav meg et spark i rassen og som fikk fart på lekselesingen, men jeg velger å holde kortene inn til brystet Lag en avtale med mutter'n om at du får 100 (eller mer) spenn for hver 6'er eller hver 5. 5'er eller noe sånt...det har jeg ^^ Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Struktur og planlegging det er tingen. Ellers kan du jo gi deg selv små belønninger hver gang du gjør lekser. Lenke til kommentar
OldiThenrik Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har bestemt meg for å være mindre forran datamaskinen, får håpe det hjelper. For det meste er det matte jeg *skulker* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå