Gå til innhold

Rekordlav surfepris fra One Call

Anbefalte innlegg

Kjøper etter behov? Altså at man må planlegge hvor mye man skal bruke hele den neste måneden og bruke det ganske nøyaktig akkurat så mye? Og gjenta prosedyren før vert eneste månedsskifte? Hvis det er noe slikt så høres det bare tungvint ut. Det mest tungvinte er kanskje måtte beregne og planlegge forbruket hver måned.

Forbruket varierer jo som regel ganske mye fra måned til måned. Dette spekulerer selvsagt One Call i og ender opp med en vesentlig høyere gjennomsnittlig pris per MB enn de optimale 50 øre per MB som man leser i reklamen. I virkeligheten ender det opp med å bli vesentlig dyrere enn man får inntrykk av i reklamen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså at man må planlegge hvor mye man skal bruke hele den neste måneden og bruke det ganske nøyaktig akkurat så mye?

Man må ha en ca.-tanke om forbruket ditt ja, akkurat som man må ha for å se hvilket abbonement som er billigst for deg. Jeg vil tro OneCall-kunder er over gjennomsnittet engasjert i sin mobilregning og derfor kan bruke 2 minutter i mnd på å tenke gjennom forbruket sitt.

Skal man være på den sikre siden kjøper man en pakke som man er sikker på at man bruker opp. Da vet man at man ender opp med en total megabytepris på mellom 50 øre og 99 øre.

Lenke til kommentar

dette er bare gode nyheter så tidlig på året - GO OneCall :cool:

har hatt OneCall-abb. en god stund, og de er de beste i markedet.

hvis Thomas leser her; hvis jeg hadde 50 MB for 50,- før, beholder jeg 50 MB for 25,- nå eller blir jeg oppgradert til 100 MB for 50,-?

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Når det gjelder spørmålet om kveld/helg (antar du da sikter til mobil bredbånd)så er vi nå i ferd med å samle inn tilbakemeldinger fra testpilotene. Viktige parametere vil være en god pris med forutsigbare rammer.

Sikter forsåvidt både til mobilt bredbånd og som en datapakke, da det er fullt mulig å bruke datapakkene som mobilt bredbånd (i motsetning til kun på mobilen, slik det blir fremstilt i pressemeldingen fra 1. desember, og slik Mobilen.no sin artikkel også fremstilte det).

Lenke til kommentar
dette er bare gode nyheter så tidlig på året - GO OneCall :cool:

har hatt OneCall-abb. en god stund, og de er de beste i markedet.

hvis Thomas leser her; hvis jeg hadde 50 MB for 50,- før, beholder jeg 50 MB for 25,- nå eller blir jeg oppgradert til 100 MB for 50,-?

på forhånd takk :)

Hei

Du beholden den samme pakken med får den nye prisen (ny pris gjelder for hele januar)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...