Symbian_Pro Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er nyheter som dette som gjør at jeg er glad for at jeg er OneCall kunde Dette er svært hyggelige priser! Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heisan Veldig hyggelig at dere er fornøyd med nye data prisene. Kan forøvrig bekrefte at prisen pr MB dersom man går over den inkluderte datamengden i pakkene er 0,99. Vi har sagt at vi skal lytte til kundene våre og dere har vært tydelige på at dere ville ha lavere priser på data. Kjempeflott! Har nå kansellert portering til Chess, så legger inn en bestilling så fort det er bekreftet. Har dere planer om å tilby eFaktura? Det er antageligvis det eneste jeg kommer til å savne hos Telenor Lenke til kommentar
Thomas_OneCall Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei Som det blir nevnt her så kan både opp/nedgradering samt bestilling/avsluttning av datapakkene gjøres på mine sider. Dersom du ikke får til det så er vår kundeservice behjelpelig. Når det gjelder spørmålet om kveld/helg (antar du da sikter til mobil bredbånd)så er vi nå i ferd med å samle inn tilbakemeldinger fra testpilotene. Viktige parametere vil være en god pris med forutsigbare rammer. Lenke til kommentar
Thomas_OneCall Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heisan Veldig hyggelig at dere er fornøyd med nye data prisene. Kan forøvrig bekrefte at prisen pr MB dersom man går over den inkluderte datamengden i pakkene er 0,99. Vi har sagt at vi skal lytte til kundene våre og dere har vært tydelige på at dere ville ha lavere priser på data. Kjempeflott! Har nå kansellert portering til Chess, så legger inn en bestilling så fort det er bekreftet. Har dere planer om å tilby eFaktura? Det er antageligvis det eneste jeg kommer til å savne hos Telenor Så langt har e-faktura stått på vår fakturapartner. Dette er på vei til å komme på plass. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Særlig satser vi på god dekning og kapasitet Personlig vil jeg heller har en lav fastprisavtale på data enn å ha HDSPA på hytta til 7kr per MB.. Prisene må ned dramatisk! Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Oh, herlig! Da kommer jeg ikke til å være like "redd" for å bruke nett, og dermed få høye regninger.. Skulle likevel sett at prisen på fri bruk ble litt lavere.. "/ Lenke til kommentar
ugur-alpay Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Nå vet jeg hva min neste operatør blir. bindingen på abonnementet mitt går ut den 18.januar, så det første jeg skal gjøre den dagen er å gå over til Onecall Endret 8. januar 2009 av UAC Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Æsj, fremdeles for dårlig for meg. Ingen YouTube på et par år. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Helt utrolig at noen begynner å snakke om kveld/helg. Er det ikke bere med lave priser hele tida da? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jepp, med så lave priser er det ikke noe vits med kveld og helg for min del. Endret 7. januar 2009 av eisa01 Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Til mitt behov ser det ut til at NetCom fortsatt er best, uten noe ekstratjeneste eller dataabbonement. Her brukes nettet på mobilen i nevneverdig grad gjennomsnittelig 1 dag i mnd., på hytten, men da gjerne noen hundre mb per dag. 20 kr per dag, enkelt og greit. Flott prissenking likevel. Dette var et stort skritt i riktig retning Endret 7. januar 2009 av arehei Lenke til kommentar
sindrefj Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dersom du overstiger 5 GB nedlastet per 2 kalendermåneder på rad med Telenor sine fastprisabonnementer, blir det satt en begrensning på 100 kbit/s i 30 dager - hvordan er dette med NetCom og OneCall, finnes det en slik begrensning? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fine priser . Tror nesten jeg skal bytte til One Call (har netcom nå). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sweet! Dette er jo strålende. Nå kan man jo faktisk bruke nettet uten å miste sinnet når man får regningen. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Til mitt behov ser det ut til at NetCom fortsatt er best, uten noe ekstratjeneste eller dataabbonement. Her brukes nettet på mobilen i nevneverdig grad gjennomsnittelig 1 dag i mnd., på hytten, men da gjerne noen hundre mb per dag. 20 kr per dag, enkelt og greit. Flott prissenking likevel. Dette var et stort skritt i riktig retning Egentlig veldig enig i dette. Makspris per dag hadde vært veldig kjekt, det senker terskelen for å bruke mobilen som modem når man er på hyttetur, reise osv... Lenke til kommentar
Sebaldus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Makspris pr dag er og blir et must. Er typisk på hytta to helger pr mnd og da brukes det mye data. Kan ikke rettferdiggjøre fastpris pga 2-4 dager pr mnd. Netcom er valget nå men er forbanna på netcom etter at de satt en skyhøy ringepris for å ringe til andre nett etter at jeg hadde bundet meg til noe jeg trodde var lik pris til alle. Blir onecall hvis de matcher netcom på makspris. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Makspris pr dag er og blir et must. Er typisk på hytta to helger pr mnd og da brukes det mye data. Kan ikke rettferdiggjøre fastpris pga 2-4 dager pr mnd. Netcom er valget nå men er forbanna på netcom etter at de satt en skyhøy ringepris for å ringe til andre nett etter at jeg hadde bundet meg til noe jeg trodde var lik pris til alle. Blir onecall hvis de matcher netcom på makspris. Fri bruk i helger og kvelder til en grei pris vil jo også løse problemet ditt . Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Veldig bra priser men dette stemmer ikke: På datapakkene hvor du betaler for et visst antall MB per måned halveres prisene, og koster nå 25, 50 og 100 kroner i måneden for henholdsvis 50, 100 og 200 MB. Reell pris per MB blir da 50 øre. Den reelle prisen avhenger av hvor mye man bruker. Her er prisen per MB plottet som funksjon av hvor mye man laster ned med de ulike tjenestene: Med andre ord er dette svindyrt dersom man bruker vesentlig mindre enn makskvoten hver måned. Totalprisen blir: Lenke til kommentar
Teac Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette var et steg i riktig rettning. Håper Telenor og Netcom får øynene opp for dette. Nå vurderer jeg å skifte over i fra Chess. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Med andre ord er dette svindyrt dersom man bruker vesentlig mindre enn makskvoten hver måned. Selvfølgelig..? Noe av poenget er at dette er pakker i ulike størrelser som man kjøper etter behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg