mihkku Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Som en konsert var dette ok, kan ikke forvente mer av lille Norge. Mulig jeg som bare har blitt bortskjemt av å oppleve mer enn bare konsertopplevelse i andre land. Endret 28. februar 2009 av mihkku Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Gamle utbrente LSD dopeheads har det kanskje ikke like greit 15 år etter som alkoholiserte rockestjerner har det.. Du vet ikke hva du snakker om, hvilke kilder har du for dine katastrofale utsagn? Konserten i 2005 var i hvert fall full av rå energi. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Som en konsert var dette ok, kan ikke forvente mer av lille Norge.Mulig jeg som bare har blitt bortskjemt av å oppleve mer enn bare konsertopplevelse i andre land. Jøss! Har du vært i utlandet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Fikk knipset og filmet litt. Jeg synes det var grisefett, en av mine beste konsertopplevelser. Og jeg har også vært på konsert før, til og med i utlandet. Da har vel jeg også rett, da. EDIT: Her er Voodoo People! Jeg er fersk på youtube, så hvis noen vet hvordan jeg får lagt den ut i den mye bedre opprinnelige kvaliteten, bare si ifra. Se filmen hos Youtube Endret 10. mars 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dette var min første konsert og jeg er mere enn fornøyd. Og det store høydepunktet var Out Of Space, med slagverk intro er bare svimlende rå oppbygging til låta. Ga meg frysninger nedover ryggen selv om jeg var helt gjennomvåt av svette. Lyden er ikke akkurat av top kvalitet på Sentrum Scene, bassen drukner mye av synth'en. Men shit au. Rått var det uansett!! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hvilken låter fremførte de på scenen? Var det kun fra "Invaders Must Die", eller var det noen eldre låter fra dem også? EDIT: Etter å ha lest litt i tråden ser jeg hvertfall at de fremførte "Out Of Space" og "Voodoo People", men fortsatt, hadde noen giddet å postet låtlista? Endret 4. mars 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jericho-X sin anmeldelse fra forrige side: IntroWorld's On Fire Their Law Breathe Breathe Dubstep Omen Poison Warrior's Dance Firestarter Action Radar Link Run With The Wolves Voodoo People Comanche Encore: Invaders Must Die Diesel Power Smack My Bitch Up Take Me To The Hospital Your Love/Out Of Space Straight after the band left the stage : Stand Up Endret 4. mars 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fett! Skulle ønske jeg var der selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da fikk jeg tid til å sette sammen noen klipp fra konserten. Ble noen korte klipp av noen sanger, Take me to the Hospital var så bra at det ikke ble noe video av den. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Heh, vi må nesten ha utvekslet svette under konserten. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Som en konsert var dette ok, kan ikke forvente mer av lille Norge.Mulig jeg som bare har blitt bortskjemt av å oppleve mer enn bare konsertopplevelse i andre land. Globetrotteren har talt?! Har selv reist rundt og sett konserter land og strand, og turnert med flere band rundt i Europa og syntes en god Oslo crowd er vel så bra, om ikke bedre enn de fleste andre steder jeg har vært.. Her får du komme og begrunne utsagnet ditt, for per idag fremstår du bare som wannebe elitist. Prodigy konserten var fet som få, og at du ikke hadde det moro er bare trist for deg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Når jeg ser på forskjellige videoer fra konserten kan jeg godt skjønne at det var litt forskjellig alt etter hvor du sto, men nede på gulvet var det i hvert fall ballefett, og det var god plass til flere. Hadde man det tamt kan man med andre ord takke seg selv. Det er ikke sånn at man skal slippe å bidra selv for å ha det gøy på konsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå