Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er i hvert fall ikke mulig å kjøpe flere hos Billettservice.no Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Helvetes satan! Skulle fikset det før. Trodde ikke det skulle gå så fort Lenke til kommentar
Theresese Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg skal se dem 26. januar! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Ett innlegg er slettet. Kommentarer til moderering tas via personlig melding og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg hadde ikke fått med meg nyheten om konserten engang. Så ringer en kompis av meg: "Du, jeg fikk ikke tak i deg tidligere i dag, men jeg har kjøpt Prodigy-billett til deg". Holy tinnitus, Batman, dette blir rått. Endret 12. januar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Fuck fuck fuck fuck! Verden er i mot meg.. Her kommer mitt yndlingsband til Norge, også finner jeg det ikke ut før en uke etter at salget startet, åppåtil er det utsolgt og 18-års grense. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg hadde ikke fått med meg nyheten om konserten engang. Så ringer en kompis av meg: "Du, jeg fikk ikke tak i deg tidligere i dag, men jeg har kjøpt Prodigy-billett til deg". Holy tinnitus, Batman, dette blir rått. Håh! Kan jeg kjøpe kompisen din? Det var da ekstremt snilt gjort! Jeg ergrer meg grønn over at billettene gikk unna så fort, altså. Så The Prodigy på Sentrum Scene for...tja, tre år siden eller noe, og den konserter troner fortsatt, nå minst 400 konserter senere, blant mine topp ti <3 Lenke til kommentar
Panter Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg gikk på en kjempesmell her, trodde ikke det skulle bli så fort utsolgt så er fortsatt uten billett.. :-( Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Meldinger om kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Ett innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen snill jente med som ønsker jeg en kjekk date og ta han med seg inn på konserten denne kvelden kan jo sende meg en PM Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen snill jente med som ønsker jeg en kjekk date og ta han med seg inn på konserten denne kvelden kan jo sende meg en PM Hvem betaler, sa du? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi snakker ikke om betaling i denne tråden tror jeg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så du mener at du er villig til å gi bort kroppen din for en billett til The Prodigy? Ikke verst! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Mja.. altså.. Date = gi bort kroppen sin Spørs vel helt på hvem man dater og hvem man spør.. noen er billige andre skinnhellige. Jeg er sånn midt i mellom, dermed sagt at man får noe annet en følge av en kjekk ung herremann i første omgang Endret 15. februar 2009 av Cri Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Semi-tøs funker sikkert greit, det. Synd jeg ikke har billett =/ Lenke til kommentar
Jericho-X Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Tilbake fra showet. Fy faen det var vilt. Se min review og bilder på Brainkiller : http://www.brainkiller.it/public/forum/viewtopic.php?t=4412 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Skulle ønske jeg var der Lenke til kommentar
Panter Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Helt kult, men langt, langt i fra like legendarisk konsert som høsten 2005. Den syke opplevelsen den gangen husker jeg forsatt og vil aldri glemme. Keith var en enorm skygge av seg selv, sist gang hvor han ble "båret" rundt av publikum på gulvet fra høyre mot venstre på ryggen er en klassiker. Var "bekymret" før konsert om lyden ville være for høy, men savnet f.eks en bass som slo meg i magen. At man vet det kommer ekstranummer er greit, men når de går fra scenen første gangen etter 55 min er det litt vel tidlig. Totalt konserttid inkl "we want more" var 1h20m. Sist gang vet jeg at bandet synes at Oslokonserten var et høydepunkt, denne gangen følte jeg at det var en av mange samlebåndskonserter. Min mening bare for de som evt skulle være uenig.. Edit, ok, småskuffet egentlig, hadde kanskje noe for høy forventing. Endret 28. februar 2009 av Panter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Gamle utbrente LSD dopeheads har det kanskje ikke like greit 15 år etter som alkoholiserte rockestjerner har det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå