Gå til innhold

The Prodigy på Sentrum Scene 27. februar!

DubMartin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg hadde ikke fått med meg nyheten om konserten engang. Så ringer en kompis av meg: "Du, jeg fikk ikke tak i deg tidligere i dag, men jeg har kjøpt Prodigy-billett til deg".

:love::new_woot:

Holy tinnitus, Batman, dette blir rått.

Håh! Kan jeg kjøpe kompisen din? Det var da ekstremt snilt gjort!

Jeg ergrer meg grønn over at billettene gikk unna så fort, altså. Så The Prodigy på Sentrum Scene for...tja, tre år siden eller noe, og den konserter troner fortsatt, nå minst 400 konserter senere, blant mine topp ti <3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helt kult, men langt, langt i fra like legendarisk konsert som høsten 2005. Den syke opplevelsen den gangen husker jeg forsatt og vil aldri glemme.

Keith var en enorm skygge av seg selv, sist gang hvor han ble "båret" rundt av publikum på gulvet fra høyre mot venstre på ryggen er en klassiker.

Var "bekymret" før konsert om lyden ville være for høy, men savnet f.eks en bass som slo meg i magen.

At man vet det kommer ekstranummer er greit, men når de går fra scenen første gangen etter 55 min er det litt vel tidlig. Totalt konserttid inkl "we want more" var 1h20m.

Sist gang vet jeg at bandet synes at Oslokonserten var et høydepunkt, denne gangen følte jeg at det var en av mange samlebåndskonserter.

Min mening bare for de som evt skulle være uenig..

Edit, ok, småskuffet egentlig, hadde kanskje noe for høy forventing.

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...