Gå til innhold

Mens vi venter på The Expendables

Exclusive

Hvordan tror du filmen blir?  

84 stemmer

1. 1. 1 = dårligst, 10 = best

• 1: Katastrofe
      4
    • 2: Svært dårlig
      0
    • 3: Dårlig
      3
    • 4: Nokså dårlig
      3
    • 5: Middels
      7
    • 6: Nokså god
      6
    • 7: God
      15
    • 8: Svært god
      20
    • 9: Mesterverk
      5
    • 10: Filmatisk kanon
      21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jet Li er bad guy ja. Han skal visst ha en eller to sloss kamper mot Dolph Lundgren som egentli skulle ha vært mot Van Damme.

Hvor har du lest dette? Post link takk.

Her:

Jeg fant en anmeldelse av manuset på aintitcoolnews: http://www.aintitcool.com/node/39600

Jeg syntes den høre tøff ut.

Unfortunately, if Dolph is playing who I think he is then he's only in a couple scenes. It's a small but crucial role as an Expendable named Gunnar who comes into conflict with Kong. Harry has already reported that Lundgren will be fighting Li in the movie, so I will reveal that they get to fight twice.

Ser at jeg tok feil av Li, han er en av the good guys. Sorry, må ha tengt på en annen film der :p

Endret av Exclusive
Lenke til kommentar
Hvem bryr seg vell om manuset når man har en sånn skuespiller-liste? Alt de trenger og gjøre er å sloss i 2 timer og jeg hadde fortsatt vært fornøyd :p

Nå er jo forsåvidt manuset ganske viktig her. En slik film med slike skuespillere, trenger masse gode replikker og kreative actionsekvenser (som jo til dels er manusbetinget). Men så klart, vi driter jo i om historien holder til en Oscar eller ikke.

Bare gjøre det på Bay metoden, tror det var til Bad Boys 2 at de som skrev manuset lurte på hvordan de skulle skrive action-sekvensene. Bay ba de bare skrive ACTION i manuset så fylte han inn resten :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jøss, dette har jeg ikke fått med meg før nå! Hvor mange av oss har ikke på et eller annet tidspunkt diskutert hvor rått det hadde vert å se alle disse i en og samme film? Og nå skal det altså skje! Det var svært trist å høre at Van Damme har takket nei, men som med toro2 håper også jeg at han kanskje snur i den avgjørelsen etterhvert. Steven Seagal hadde også passet godt inn her, om det så var at han bare entret bildet i 10 sekunder for å knekke et par nakker på sin vei ut av bildet.

Lenke til kommentar

Litt av sjarmen med Seagal har jo alltid vert at han ikke er i kjempeform uansett. Nå kjenner jeg ikke forfallet de siste årene (jeg har ikke fått med meg hans aller siste eskapader enda) men jeg regner med at det er noe som kunne blitt ordnet med riktig filming o.l. Han er jo fortsatt aktiv med nye kvalitetsfilmer så helt ille kan det vel ikke være?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...