Jotun Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Eg er egentlig orienteringsløper, men grunnet mye sjukdom og "karriere på hyllen" har eg gått en aldri så "liten smule" opp i vekt Fikk tips av en kostholdsdame at eg burde trene litt enkel styrketrening der eg tok de store muskelgruppene for å øke disse og dermed øke forbrenningen. Eg løper en del, så dette skal være et tiltak ved siden av. Har noen noen greie øvelser? Satser på å trene 1 til 2 ganger i uka enkel styrketrening etterfult av en svømmeøkt bare fordi eg har muligheter til det og det er bra for rygg og sjel Husk at eg skal ikke opp i vekt, størrelse eller noe slikt! Skal kun trene for å øke muskelmassen litt for dermed å øke forbrenning... (Var iallfall det hun foreslo) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 isj da... Ingen som vet eller har eg formulert meg helt latterlig? Lenke til kommentar
erikb Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Et enkelt svar: stronglifts.com Detter er et såkalt 5x5-program som utelukkende baserer seg på øvelser til store muskelgrupper (knebøy, markløft, benkpress, militærpress) + noen støtteøvelser. Det som er veldig viktig med disse øvelsene er at du øver godt på teknikken før du begynner med store vekter, ellers ender du opp med skader (som undertegnede). Lykke til! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Hmmmm... Må registrere meg og greier. Verdt det? Men det hørtes veldig likt ut som hun fruen prøvde å forklare på den korte tiden! Takker Lenke til kommentar
erikb Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei du må ikke registrere deg, bare klikk 'blog'. Og JA, det er absolutt verdt det. Den viktigste lesingen du gjør hvis du vil begynne med styrketrening. Tar deg 2 minutter Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 selvfølgelig skal du ikke sajne deg opp på den siden der. det er åpenbart for å tjene penger. jeg veit det fordi jeg driver liknende sider. så hold deg unna. men konseptet høres greit ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Se der ja! Takk igjen Lenke til kommentar
erikb Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 selvfølgelig skal du ikke sajne deg opp på den siden der. det er åpenbart for å tjene penger.jeg veit det fordi jeg driver liknende sider. så hold deg unna. men konseptet høres greit ut. Har selv registrert meg, og kun for å få melding om når siden blir oppdatert. Ingen reklame altså. Det er en seriøs side, gjør litt research neste gang før du svarer. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Brukte 40 sec på å fjerne alle store bokstaver. download your free ebook to discover a completely natural way to build muscle and lose fat forever, that will still let you have a life and eat your stomach full… simply by doing 3 short & fun strength training workouts per week Det er en amazon affiliateside. Bloggen som du anbefalte http://stronglifts.com/blog/ har masse ads fra amazon. Klikk på dem og kjøp noe=sideeieren tjener $. Dette dokumenterer at innholdet på siden er til for å tjene eieren dollar, ikke for å undervise deg. Har også masse google ads. Stay away! les heller på iform.no elns Lenke til kommentar
erikb Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja ok. Gjør det, lykke til Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Brukte 40 sec på å fjerne alle store bokstaver. download your free ebook to discover a completely natural way to build muscle and lose fat forever, that will still let you have a life and eat your stomach full… simply by doing 3 short & fun strength training workouts per week Det er en amazon affiliateside. Bloggen som du anbefalte http://stronglifts.com/blog/ har masse ads fra amazon. Klikk på dem og kjøp noe=sideeieren tjener $. Dette dokumenterer at innholdet på siden er til for å tjene eieren dollar, ikke for å undervise deg. Har også masse google ads. Stay away! les heller på iform.no elns Såg ikke en eneste annonse eg, adblock er en fin ting! Og evt: So what? Er det overhodet noe som helst galt i at han tjener noen kroner? Eg må jo ikke betale en pøkk allikevel! Hvis innholdet er bra! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) selvfølgelig skal du ikke sajne deg opp på den siden der. det er åpenbart for å tjene penger.jeg veit det fordi jeg driver liknende sider. så hold deg unna. men konseptet høres greit ut. Brukte 40 sec på å fjerne alle store bokstaver. download your free ebook to discover a completely natural way to build muscle and lose fat forever, that will still let you have a life and eat your stomach full… simply by doing 3 short & fun strength training workouts per week Det er en amazon affiliateside. Bloggen som du anbefalte http://stronglifts.com/blog/ har masse ads fra amazon. Klikk på dem og kjøp noe=sideeieren tjener $. Dette dokumenterer at innholdet på siden er til for å tjene eieren dollar, ikke for å undervise deg. Har også masse google ads. Stay away! les heller på iform.no elns Nei, alt av materialet på siden er gratis og eieren har på ingen måte kommersielle hensikter med den. Det er kun nå i det siste at admin har lagt til reklame, og det er bare for å dekke litt serverkostnader og slikt. Stronglifts.com er en av de beste ressursene for styrketrening hvis man er nybegynner. Det er forøvrig litt hyklersk å anbefale iform.no, i og med at det er like mye reklame der. Google ads er noe som er på diskusjon.no også, så jeg ser ikke problemet. Bare se gjennom artiklene på Stronglifts selv, de er veldig gode. Det at den har over 46000 subscribers sier jo sitt. Ja, forsiden ser ut som en scam, men den er ikke det. Bare les denne tråden. Både jeg og flere andre har klaget på det nye designet. Endret 9. januar 2009 av awkward Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 http://www.geocities.com/elitemadcow1/tabl...ents_thread.htm Klart det er masse reklame. En tjener penger på det. Har en noe bra så må en tjene penger på det. Se på iform og treningsforum, de har også mye reklame, nesten alle store sider har mye reklame. 5x5 programmet er veldig bra for styrke, men ikke et lett program. Det er veldig tungt. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Greit greit, da er vi iaf enig om at forsiden=scam. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nei, den er ikke det. Som sagt, forsiden og ebooken ble laget lenge etter selve siden. Ebooken har svar på alle spørsmål som folk stadig vekk spør om på forumet. Jeg har selv lastet den ned for å sjekke, og hadde bare folk orket å lese den hadde de spart mye unødvendig tid på å spørre spørsmål som allerede er besvart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå