Andreas-J Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei, Prøver å ta backup av filer før jeg skal formatere maskinen min. Men under overføringen til ehhd får jeg melding om "Sirkulerende Overflødighetskontroll, CRC". Hva kan jeg gjøre for å få filene / mappene overført til den eksterne hdd. Prøver å overføre noe til en minnebrikke også, men det går like dårlig. Noen tips, ideer? Det er snakk om 30-40gb som skal overføres, så det er ikke "bare" og legge det ut på nett eller noe sånt.. Har også prøvd å overføre det til en annen maskin i huset via WLAN, men da kommer det opp en annen feilmelding. Husker ikke hva den var, men var noe med at "Enheten" fantes ikke i nettverket lenger. Hvis det kan stemme. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Mediumet du prøver å kopiere fra er kanskje i ferd med å feile. http://www.softwarepatch.com/tips/cyclic-redundancy.html De eneste gangene jeg har opplevd denne feilen selv har vært ved kopiering fra CD/DVD som har hatt skraper eller andre feil, eller like før harddisken har trynet. Endret 7. januar 2009 av josh909 Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Har lest flere som har hatt problemet med dette ved rip av cd / dvd. Men jeg skal bare overføre filer. Synes det er rart at det ikke går og overføre de mellom to maskiner som står i samme nettverk. Har du noen programmer for å få overført fra den interne hdd, til en ekstern hdd.. Eventuelt så jeg kan få overført det til en annen maskin via nettverket i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå