ken36 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Skal bruke maskinen 100% til surfing og hater varme og viftestøy hva er det beste man får med 17 skjerm? Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 BUMP! Finnes det virkelig ikke noe som passer for meg? Er alle bærbare virkelig varme og støyete i dag? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Støy er relativt. Hva er støy for deg? Det er vel ingen uten vifter i dag, men skal du ha en maskin som støyer lite så er vel en centrino maskin det første du bør se på. Acer har også en del gode og stille maskiner nå. Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal bruke maskinen 100% til surfing og hater varme og viftestøy hva er det beste man får med 17 skjerm? En god gammel skrivemaskin har lite viftestøy og har vanligvis samme temp som rommet. Litt usikker på hvordan den er til surfing. Er vel heller ikke 17", stort sett A4 Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Skal bruke maskinen 100% til surfing og hater varme og viftestøy hva er det beste man får med 17 skjerm? En god gammel skrivemaskin har lite viftestøy og har vanligvis samme temp som rommet. Litt usikker på hvordan den er til surfing. Er vel heller ikke 17", stort sett A4 Har man så dårlig humor som denne kroken her så la være å skriv i stedet. Poenget er at man for et par år tilbake fikk man rolige maskiner og jeg er lei av en vifte som spinner seg opp hvert min. De eldre Centrino maskinen med Notebook control kunne maskinen bare ha et svakt sus i 15-20 min før viftene gikk i et par min men er dette mulig å finne i dag eller har prosessorer og hardware blitt så trimmet at man må leve med dette? (L O G I M A N) vile Acer maskiner tenker du på? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 I verste fall er det bare å nedklokke prosessoren skulle jeg tro for at vifta skal gå minst mulig. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 hvem prisklasse skal du handle laptop i? Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 hvem prisklasse skal du handle laptop i? Kan godt gi litt hvis maskinen virkelig når opp til min krav 10/20000,- Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Ta en titt her. Så alle disse er stille og rolige? Lenke til kommentar
buitre Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er mange mange år siden jeg brukte en bærbar WinPC, så jeg er usikker på hvordan de er i dag mtp viftestyring. Sitter med en Macbook Pro( fra 2007), og den er helt stillegående. Den kan bli litt varm, siden den bruker selve chassiset for å lede ut varme i tillegg til vifter( som styres av OSX utifra behov). Vifter hører jeg kun når jeg kjører ekstremt store bildefiler( på flere hundre Mb) gjennom tunge filtre i Photoshop. Ellers hører jeg ikke et pip fra maskinen. Når det er sagt, er en MBP overkill for kun surfing. Jeg er temmelig sikker på at det finns WinPCer som er like stillegående ved surfing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå