Gå til innhold

Tips til rolig surfemaskin med 17 skjerm.

ken36

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal bruke maskinen 100% til surfing og hater varme og viftestøy hva er det beste man får med 17 skjerm?

En god gammel skrivemaskin har lite viftestøy og har vanligvis samme temp som rommet. Litt usikker på hvordan den er til surfing. Er vel heller ikke 17", stort sett A4

Lenke til kommentar
Skal bruke maskinen 100% til surfing og hater varme og viftestøy hva er det beste man får med 17 skjerm?

En god gammel skrivemaskin har lite viftestøy og har vanligvis samme temp som rommet. Litt usikker på hvordan den er til surfing. Er vel heller ikke 17", stort sett A4

Har man så dårlig humor som denne kroken her så la være å skriv i stedet.

Poenget er at man for et par år tilbake fikk man rolige maskiner og jeg er lei av en vifte som spinner seg opp hvert min. De eldre Centrino maskinen med Notebook control kunne maskinen bare ha et svakt sus i 15-20 min før viftene gikk i et par min men er dette mulig å finne i dag eller har prosessorer og hardware blitt så trimmet at man må leve med dette?

(L O G I M A N) vile Acer maskiner tenker du på?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er mange mange år siden jeg brukte en bærbar WinPC, så jeg er usikker på hvordan de er i dag mtp viftestyring.

Sitter med en Macbook Pro( fra 2007), og den er helt stillegående. Den kan bli litt varm, siden den bruker selve chassiset for å lede ut varme i tillegg til vifter( som styres av OSX utifra behov). Vifter hører jeg kun når jeg kjører ekstremt store bildefiler( på flere hundre Mb) gjennom tunge filtre i Photoshop. Ellers hører jeg ikke et pip fra maskinen.

Når det er sagt, er en MBP overkill for kun surfing. Jeg er temmelig sikker på at det finns WinPCer som er like stillegående ved surfing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...