GSM Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bestilte meg ny telefon 2 januar på netcom sin netbutikk. Telefonen er på lager, og jeg har Netcom abb fra før, så det er ikke noe som tilsier at noe skal ta lang tid. Mobilen er allerede betalt med Visa. Men likevel så har ikke ordren endret status siden dagen jeg bestilte, har heller ikke blitt ført opp på det nye abbonementet. Vet det ikke har gått så fryktelig lang tid, men de har nå hatt 4 virkedager, og synes det begynner å bli lovlig treg ordrebehandling, faktisk aldri opplevd å vente mer enn 1-2 dager fra en vare er bestilt til den er sendt når jeg handler andre steder. Noen som har erfaing med hvor lang tid det pleier å ta fra Netcom? (Mangler for tiden mobil, så jeg er kanskje litt ekstra utålmodig ) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ring eller send dem en mail du Det kan jo hende at de ikke har telefonen inne, selv om det ikke viser på nettsidene. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Når jeg bestile franetcom sin nettburikk forrige gang tok det faktisk to uker før jeg fikk telefonen. Selv om jeg bare skulle videreføre abb. samme abb. type til og med. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Ser ut til at posten har mottat melding om pakken nå, så da har jeg den vel på mandag. Synes 10 dager er drøyt, Neste gang bestiller jeg fra Komplett Stod forresten at de hadde 75+ på lager, så tviler på at de egentlig var tomme. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Mandag var vist litt optimistisk. Pakken har hatt "ankommet postterminal Oslo kl 15.14" som status siden torsdag 08.01, uten noen annen aktivitet (jeg bor i bergen) Så pakken er vel her tidligst Onsdag om den blir sendt mot Bergen i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå