Bretleon Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei alle, dette er to forskjellige dual cores fra AMD, men hvilken er det som er best? ( raskest, stillest ,etc) Har ikke funnet noen god reviews av disse opp mot hverandre, men jeg tipper AMD Turion™ X2 Ultra Dual-Core Mobile Processor er bedre. Hva vet dere? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvis du tenker på Turion Ultra ZM-XX, så er den bedre enn QL-62 ja. Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Har selv prøvd en HP 6735b med zm-82 2,2GHz prosessoren. Jeg kan ikke sammenligne den mot QL-62, men jeg ble faktisk overasket hvor kald pc'en holdte seg. Endret 20. januar 2009 av Bjornivar Lenke til kommentar
jazzman66 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei alle, dette er to forskjellige dual cores fra AMD, men hvilken er det som er best? ( raskest, stillest ,etc) Har ikke funnet noen god reviews av disse opp mot hverandre, men jeg tipper AMD Turion™ X2 Ultra Dual-Core Mobile Processor er bedre.Hva vet dere? Klart Ultra,du kan sammenligne de her. http://products.amd.com/en-us/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå