The King Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 just be yourself, and talk to them like they were your friends, but try to flirt with them. Try also to touch them easy. Take these advise and enjoy your life. I'm sorry for my english, but I'm spannish. So don't blame it. Ja.. for alle dine andre innlegg har jo vert på prikkfri norsk... Ja, det vet jeg, men hadde en spanske på besøk. Det kom noen spanjoler på skolen som skulle bo hos oss... Så loka han inne på dataen, gikk på logg og greier, fant i hvertfall fram til denne siden, så oversatt jeg til han, så bare svarte han. Hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 why? viser sjeldent eller aldri interesse. prøver jeg å ta kontakt så blir praten som regel alltid kort og ender der. jeg føler jeg gjør hva jeg kan for å kunne ha mest å selge hos det motsatte kjønn.være det ultimate rett og slett. prøver å kle meg bra,være munter og positiv,ha en god personlighet,være selvsikker og samtidig ydmyk,vise at jeg har ambisjoner om karriere,målrettet,open-minded,trener,driver med fancy sport som golf og tennis,driver også med jakt og friluft. hvorfor i helvete skal ikke dette selge? hva er vitsen med å jobbe så hardt og satse så høyt dersom det ikke selger? da kunne jeg bare vært en slapp drittsekk som bare tok alt som det kom.blitt en løpegutt i et snekkerfirma el.jentene burde da ha noe interesse ved tanke på det jeg kan vise til. jeg er høyst normal utseendemessig og spiller på at jeg er en munter kvikkas. nå har jeg til og med satt megselv lavere standarder når det gjelder hva jeg ser etter uten at det har hjulpet. hvirker som jentene liker bedre gutter de kan syns synd på,for da skal de liksom hjelpe dem på rett kjøl. som faren min sier til meg, at når jentene blir eldre vil de skjønne hva som bør satses på av gutter. men sliter med å komme meg ut på byen i helgene og unnskylder stille for meg selv at da skal jeg bare spille tennis. men jeg innser nå at livet går farlig fort,men nok om det. men det strekker aldri til hvirker det som. jeg er liksom for "voksen" og fornuftig til at de syns det er spennende med meg. bare fordi jeg studerer juss,så tror de at jeg er en trøtt og kjedelig type. snakka med noen jenter om løst og fast, hun spør: "hva slags musikk hører du på?" jeg svarer: "hva tipper du at jeg hører på?", og hun svarer da: "beethoven eller mozart"...... når de spør hva jeg driver med så må jeg jo selvsagt svare, og da faller dommen fort på at jeg dermed er en gørr kjedelig type som hverken fester eller drikker,ikke har sans for humor el. i det siste har jeg blitt "utnyttet" av kamerater som trenger meg på fester for å vise sine nye flammer at de har riktige,betydningsfulle fremtidige kontakter. jeg skal da utgjøre den "finere" delen. jeg leste en litt artig artikkel fra et eldre "illustrert vitenskap" blad om at gutter med utseende som meg i en alder av 26år vil bli kvinnenes førstevalg.sikkert bare tøv,men jeg gjør ikke annet enn å håpe uansett.bare vente og se om populæriteten melder seg. ser for meg selv som en vandrene målskive for enslige alenemødre som bare trenger en med orden i papirene til å brødfø henne og ungen. derav blir jeg også bitter. med disse nestensagt tvangstankene i hode så legger jeg om min væremåte til å være mer aggresiv og "bjeffete"........en stygg uvane som kommer av og til når jeg havner tilbake til disse bitre tankene. det var en jente jeg likte veldig godt,men jeg var da tilbake på mine bitre tanker etter t nylig avslag hos en annen. uansett så kommer den jenta jeg likte bort og var veldig munter og interesert,nesten kastet seg over halsen min. og jeg som da var i mine bitre tanker var aggresiv tilbake og slaktet alt på stedet. så har jeg bare angret og angret siden,samtidig som jeg blir mer bitter fordi det var min egen dumhet som ødela. er nesten blitt så desperat at jeg er på randen til å ta i bruk nettet for å finne en kjæreste. match.com el. da har jeg synket lavt,når jeg må sitte å "prate" med en person jeg ikke engang kan se. avtale møte med et navn ut fra en liste. guro kan fort vise seg å være hugo...........fy faen. nå ble dette mer en klagepost fra min side,men dere skjønner frustrasjonen håper jeg.jeg er ikke den eneste. så hvordan bli bedre likt blant jenter?........ikke vet jeg hvordan. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 SLIGuy, har ikke du vært innom sjekketråden? Ja, det er sant, du er en fet fyr med mange kule interesser. Det at du studerer juss er jo dritkult! Ikke noe trøtt og kjedelig med det Husker jeg så en dokumentar, "Guys and dolls", hvor det var en del bitre menn. Han ene drev med hang-gliding, som er dritkult, og han kunne ikke skjønne at jentene ikke ble imponert. Tingen er, man trenger egentlig ikke sånne kule hobbyer, men det er dritkult hvis man har dem. Det er ikke så viktig hva man selger, men hvordan man selger det. Eller sagt annerledes: Det er ikke hva man sier, men hvordan man sier det Dette har du sikkert hørt før, ettersom det er et gjennomgående tema i sjekketråden. Tingen er, når man prøver å imponere noen, så blir folk gjerne ikke så imponerte. Man føler at personen bare vil skryte og at personen trenger andres bekreftelse på at det han gjør er kult. Hvis man derimot forteller noe, uten mål å få en reaksjon, men bare vil dele noe som man synes er dritkult, så går det mye bedre Jeg forstår at du er bitter, jeg var det selv en gang og det hender fortsatt avogtil at jeg blir det litt. Men dude! Det fantastiske ved å være et menneske er at vi kan ta kontroll over vår egen skjebne. Vi kan forme våre egne liv, vår egen lykke. Vil du gå rundt og vente på at en alenemor skal finne deg, eller vil du ta saken i egne hender og ikke finne en du nøyer deg med... men drømmedama di! Så, for å komme på sak: PU. Personlig Utvikling, pickup, whatever du vil kalle det. Det å være The Man! er noe vi alle kan lære oss. Ikke noe magisk, eller gudsvelsignet gave. En ferdighet, som andre trivielle ting. Stikk innom sjekketråden eller send meg pm Livet er fantastisk og alt for kort til å bruke tiden på å være bitter. Hvorfor være bitter når du kan være lykkelig, når du kan få alt det du vil ha? That's right! Be happy, Be The Man! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 @SLGuy Du må finne dame som vil ligge med deg, ikke være glad i deg. Verden er overfladisk,og money talks. Om du er flink med jus vil du få håvet inn penger og halt i land et stykke kvinne. Du vil få fint hus, pen kone, høflige og velkledde barn. Men aldri, aldri, aldri begå tabben å lete etter en kvinnes kjærlighet, for den skal du se langt etter Kvinner vil ha det du kan tilby av assets Det bør du ha potensiale til å få flust av Nå gjelder det bare å spille de riktige kortene Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 @SLGuyDu må finne dame som vil ligge med deg, ikke være glad i deg. Verden er overfladisk,og money talks. Om du er flink med jus vil du få håvet inn penger og halt i land et stykke kvinne. Du vil få fint hus, pen kone, høflige og velkledde barn. Men aldri, aldri, aldri begå tabben å lete etter en kvinnes kjærlighet, for den skal du se langt etter Kvinner vil ha det du kan tilby av assets Det bør du ha potensiale til å få flust av Nå gjelder det bare å spille de riktige kortene Og når du tjener 500 000 i året og går på byens hotteste utested så må du fremdeles stå i et titalls meter med kø, mens ei fin dame kan vinke, smile søtt og gli rett inn. Så mye er penger verdt når du skal sjekke... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) @SLGuyDu må finne dame som vil ligge med deg, ikke være glad i deg. Verden er overfladisk,og money talks. Om du er flink med jus vil du få håvet inn penger og halt i land et stykke kvinne. Du vil få fint hus, pen kone, høflige og velkledde barn. Men aldri, aldri, aldri begå tabben å lete etter en kvinnes kjærlighet, for den skal du se langt etter Kvinner vil ha det du kan tilby av assets Det bør du ha potensiale til å få flust av Nå gjelder det bare å spille de riktige kortene Og når du tjener 500 000 i året og går på byens hotteste utested så må du fremdeles stå i et titalls meter med kø, mens ei fin dame kan vinke, smile søtt og gli rett inn. Så mye er penger verdt når du skal sjekke... har vel tenkt litt mer en bare en halv million selv om det også er en brukbar lønn, tenker å tjene ihvertfall like mye som faren min. dersom du fikk valget mellom en vellykket veletablert advokat med egen virksomhet og solid lønn i året,med nydelig hytte ved havet,hytte ved fjellet,bor i et flott hus. og en eller annen butikkansatt som ikke kan betale strømregningene engang og ikke har utdannelse. du tenker da en du vil ha en familie med........hva velger du? når det gjelder nattklubber så kan du se denne fra 1,34-1,55 og hva de garanterer;P Endret 20. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 har vel tenkt litt mer en bare en halv million selv om det også er en brukbar lønn, tenker å tjene ihvertfall like mye som faren min. dersom du fikk valget mellom en vellykket veletablert advokat med egen virksomhet og solid lønn i året,med nydelig hytte ved havet,hytte ved fjellet,bor i et flott hus. og en eller annen butikkansatt som ikke kan betale strømregningene engang og ikke har utdannelse. du tenker da en du vil ha en familie med........hva velger du? når det gjelder nattklubber så kan du se denne fra 1,34-1,55 og hva de garanterer;P Fin bil Poenget mit var at penger i seg selv er verdt ca null og niks i sjekkesammenheng. Joda, det finnes de damene som vil gå etter den med feitest lommebok og femsifret månedslønn er en fin bonus, men det er langt ifra den allestedsnærværende nødvendigheten som brutal_mann tilsynelatende vil ha det til å være. Draget sitter i hue, ikke i lommeboka. Og når det gjelder problemstillingen din ville jeg valgt den jeg har best kjemi med, noe jeg har erfart at mange damer også vil gjøre ;P Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Til Raijin: Uansett hva du prøver å være, så skinner det igjennom hvis du virkelig ikke er det. Du høres ut som en veldig flott og seriøs gutt, men noen gutter er så tilsyneltende perfekte så det blir kjedelig, eller det er i alle fall det intrykket de prøver å gi. Ikke vær en alien, fortell om at du rygget over buskene til naboen og at han ble fly forbanna, eller gjør et poeng av at du på forrige tennistrening var du så dårlig at han du spilte med slo en ball du ikke klarte å ta, og at det endte med at du knakk et ribbein... Ikke pakk deg inn i en flott fasade - jeg hadde mest sannsynlig vært redd for deg hvis jeg hadde hørt at du studerte juss, spilte tennis og golf + at du i tillegg så bra ut og var velkledd, og hadde store ambisjoner angående jobb. Selv om jeg føler at jeg også kunne listet opp positive ting ved meg selv, så hadde jeg følt meg veldig liten i forhold til deg. Det er lettere å få god kontakt med en person som forteller om en flause eller noe lignende, for det bringer frem følelser, i stedet for tom prat om vær, vind, karriere og golf. Nå vet jeg ikke hva du snakker om sammen med jenter, og det er ikke meningen å dømme deg, bare så det er sagt. Noen gutter sier også alt som de tror jenter vil høre, i stedet for å virkelig si hva de mener, og på denne måten degraderer de seg selv til tøffel, og det er faktisk noe av det mest usexy som fins. Du må tenke litt på hva slags jenter du vil appelere til også. Forteller du dem at karriere er viktig, osv, så skremmer du nok bort mange jenter, mens jenter som syns at status er viktig ville nok likt deg hvis du satte deg litt i respekt (ikke gjør det du tror vi vil at du skal gjøre) + hvis du hadde glimt i øyet. Ikke bry deg om hun jenta som du avslo. Det hører fortiden til, og hvis man skal gå rundt å angre på alt man har gjort, så blir man bare bitter, og det er det ingen i denne verden som tjener på. Start med blanke ark! Hold deg unna internett og alenemødre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fortell dem hvor flink du er til å spille stepmania med fingrene Skal ikke mer til serru Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Mari, hvor mye av innlegget var rettet mot meg? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Til Raijin: Uansett hva du prøver å være, så skinner det igjennom hvis du virkelig ikke er det. Du høres ut som en veldig flott og seriøs gutt, men noen gutter er så tilsyneltende perfekte så det blir kjedelig, eller det er i alle fall det intrykket de prøver å gi. Ikke vær en alien, fortell om at du rygget over buskene til naboen og at han ble fly forbanna, eller gjør et poeng av at du på forrige tennistrening var du så dårlig at han du spilte med slo en ball du ikke klarte å ta, og at det endte med at du knakk et ribbein... Ikke pakk deg inn i en flott fasade - jeg hadde mest sannsynlig vært redd for deg hvis jeg hadde hørt at du studerte juss, spilte tennis og golf + at du i tillegg så bra ut og var velkledd, og hadde store ambisjoner angående jobb. Selv om jeg føler at jeg også kunne listet opp positive ting ved meg selv, så hadde jeg følt meg veldig liten i forhold til deg. Det er lettere å få god kontakt med en person som forteller om en flause eller noe lignende, for det bringer frem følelser, i stedet for tom prat om vær, vind, karriere og golf. Nå vet jeg ikke hva du snakker om sammen med jenter, og det er ikke meningen å dømme deg, bare så det er sagt. Noen gutter sier også alt som de tror jenter vil høre, i stedet for å virkelig si hva de mener, og på denne måten degraderer de seg selv til tøffel, og det er faktisk noe av det mest usexy som fins. Du må tenke litt på hva slags jenter du vil appelere til også. Forteller du dem at karriere er viktig, osv, så skremmer du nok bort mange jenter, mens jenter som syns at status er viktig ville nok likt deg hvis du satte deg litt i respekt (ikke gjør det du tror vi vil at du skal gjøre) + hvis du hadde glimt i øyet. Ikke bry deg om hun jenta som du avslo. Det hører fortiden til, og hvis man skal gå rundt å angre på alt man har gjort, så blir man bare bitter, og det er det ingen i denne verden som tjener på. Start med blanke ark! Hold deg unna internett og alenemødre. det var vel ment til meg og ikke rajin,men takk for at folk svarer;) jeg prater om løst og fast,forsøker ikke å være blærete.er mest interessert i å få dem til å prate istedet. og jo,jeg pleier forteller litt om mine flauser og rampestreker også dersom det passer inn i emnet;P hvorfor ville du vært redd for meg?.........jeg vil deg jo vell,jeg liker deg jo? er ikke noe spørsmål om at jenta skal være god nok for meg,bare hun er munter og positiv så er det mer en nok for min del. Endret 20. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fortell dem hvor flink du er til å spille stepmania med fingrene Skal ikke mer til serru hahaha.........ja,hvorfor ikke. det hender jo at selv blindskudd treffer blinken av og til;) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Funka som faen for meg på LAN engang Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 @SLGuyDu må finne dame som vil ligge med deg, ikke være glad i deg. Verden er overfladisk,og money talks. Om du er flink med jus vil du få håvet inn penger og halt i land et stykke kvinne. Du vil få fint hus, pen kone, høflige og velkledde barn. Men aldri, aldri, aldri begå tabben å lete etter en kvinnes kjærlighet, for den skal du se langt etter Kvinner vil ha det du kan tilby av assets Det bør du ha potensiale til å få flust av Nå gjelder det bare å spille de riktige kortene Og når du tjener 500 000 i året og går på byens hotteste utested så må du fremdeles stå i et titalls meter med kø, mens ei fin dame kan vinke, smile søtt og gli rett inn. Så mye er penger verdt når du skal sjekke... Pft! Dyre klær, dyre sko, dyr klokke og en litt dyr sveis så kommer damene smygende som katter ned i fanget på en. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvordan man jorder sin bevissthet avgjør hvor enkelt den er å forholde seg til eller for å dra analogien langt.. enklere og omslutte. Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mari, hvor mye av innlegget var rettet mot meg? Beklager veldig. Det var til SLIguy. Jeg må ha lest feil, og jeg som dobbeltsjekket og alt Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 det var vel ment til meg og ikke rajin,men takk for at folk svarer;) jeg prater om løst og fast,forsøker ikke å være blærete.er mest interessert i å få dem til å prate istedet. og jo,jeg pleier forteller litt om mine flauser og rampestreker også dersom det passer inn i emnet;P hvorfor ville du vært redd for meg?.........jeg vil deg jo vell,jeg liker deg jo? er ikke noe spørsmål om at jenta skal være god nok for meg,bare hun er munter og positiv så er det mer en nok for min del. Ja, det var selvfølgelig ment til deg. Det er vanskelig å forklare, men det går på det å ikke føle seg god nok tror jeg. Ut i fra det du skriver, så fortjener du noe veldig veldig bra. Det er mange gutter jeg er redd for, og som jeg rett og slett ikke tør å prate med, selv om jeg har et utseende og personlighet som tilsier at jeg ikke burde hatt noe problemer med det. Og selvfølgelig vil du meg vell, du virker jo som en ordentlig gutt. Det er så utrolig synd. Jeg er sikker på at det er så mange gutter som går rundt som vandrende skattekister (ikke med tanke på penger), men så blir de bare ignorert av 99% av alle jenter. Men jeg kan prøve å forklare det litt nærmere. Jeg må bare tenke litt mer på det først. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det går fint Mari, jeg liker deg jeg Men egentlig er jeg overrasket. For meg fremstår du som en positiv og glad jente, med sunne mindsets. Hvordan føler du at folk oppfatter deg? Er det noe i det hele tatt som skulle tilsi at du ikke lever opp til andres standarder? Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Pft! Dyre klær, dyre sko, dyr klokke og en litt dyr sveis så kommer damene smygende som katter ned i fanget på en. Hehe... I såfall har du et forklaringsproblem når det gjelder både meg og ca alle kompisene mine. De fleste av oss er studenter, med den "lønna" det gir oss, og vi kler oss ganske normalt uten flashy ting, men damene kommer smygende likevel. Forklaring, værsåsnill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå